![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hej jag har en sony brava TV (KDL-40S3000) och en Sony sourround system (DAV-DZ230) mitt problem jag har är min tv ljudet inte kommer genom min sourround systemet men det kommer igenom när jag spelar en dvd .... DVD-spelaren har HDMI och jag har försökt det med att 2 även jag har himlen plus reciver 2 vet inte om det gör någon skillnad ... även jag skulle vilja 2 vet om jag kan ansluta min PS3 genom det 2 ..... många thks .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror att Sky + Box endast resultat stereo via HDMI så måste du förmodligen använda optisk utgång för att få 5.1 från den.
| |||
| |||
| Jag gjorde lite forskning om DAV_DZ230 och det verkar inte ha någon auxilary ingångar, så en optisk kabel brukar hjälpa dig .... har läst i denna trådSom kan vara till hjälp. |
|
| |||
| |||
| thks för svaret jag dont förstå det hade jag en titt på sidan .... från vad jag kan säga jag ha en HDMI och scart i på samma gång och det kommer att fungera |
|
| |||
| |||
| Japp .... det är tanken. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 5.1 Surround Sound Headphones - Skulle jag få den här? | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 10 | 29 maj 2009 17:33 |
| Fist Temne Använda Onboard Sound-Hur skaffar jag mitt Surroundljud to Work!? | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 14 | 9 maj 2009 20:59 |
| Dålig ljudkvalitet av nya surroundljud system | Tplayer2007 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 13 januari 2009 15:43 |
| Problem med min nya TV och surroundljud kit | holman210 | Off Topic Discussion | 2 | 27 december 2008 09:17 |
| Surroundljud | JF90 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 2 januari 2008 13:28 |
| Thread Tools | |
| |