mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Edderkopper

Reply

Thread Tools
Old 8 oktober 2007, 15:23
Donor-Gruppen

Lige siden vi flyttede ind i det nye hus jeg hørt mindst 10 skrig om dagen ...... og finde mindst 10 edderkopper om dagen.

Jeg ved, de er huset edderkopper. Jeg forstår, at sætte dem uden for blot får dem nyorientere sig og trille tilbage i, men hvad 'ing helvede jeg kan gøre ved dem.

Fra hvad jeg har læst på nogle forums sprøjtninger ikke virker, skal du conkers ikke arbejde, og den elektroniske dimser ikke gynder at arbejde!

Ønsker ikke at dræbe den lille dudes, at der ville bare være grusom ... medmindre jeg får en kat og lad ham / hende gøre det . Kan en kat arbejde? Er det sæsonbestemte?

Hvad vil arbejde? De forlovede kan ikke bloomin 'sove nu. Hun holder forventer at vågne op til en stirre på hende. Selv er jeg begyndt at få det fine lille brænder / klør du får.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 8 oktober 2007, 15:38
Administrator Gruppen

Definitely sæsonbestemt, jeg får dem på mit værelse denne tid af året.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 oktober 2007, 15:46
Donor-Gruppen

Ja, de vil forsvinde, når det bliver koldere.
Jeg personligt elsker spiders.Right nu er der 4 i mit soveværelse, som jeg kan se.
Jeg tror, de er tiltrukket af lys (eller måske de er kloge nok til at vide, at insekter er?), Så kommer i vinduet.
Min kæreste naturligvis ikke kan lide dem, men heldigvis for edderkopper hun er rædselsslagen for flyvende insekter, så de holder.

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 8 oktober 2007, 15:52
Donor-Gruppen

Nogle af disse geezers er store selv. Og jeg mener store.

Næste gang jeg får en biggy, I'm gonna post it med en mønt ved siden af det for skala.

Ha! Havde bare en nysgerrig på Lassy og hun kigger ud under dynen med netop hendes store øjne kan ses (kom ind fra arbejde en time siden, og allerede fundet 3).

-Kanoakavirus
Old 19 oktober 2007, 08:43
Donor-Gruppen

Haha, jeg har den perfekte løsning til din bitte problem, men jeg er ikke sikker på, hvordan din kæreste vil reagere på det ...

Har du nogensinde overvejet knælere '? Diskret mordere, se dem dræbe og spise noget, mens det stadig er i live er mere end tilfredsstillende ... jeg mener Im ingen seriemorder eller ingenting, men nogle gange efter en særlig stressfull telefonopkald til BT Jeg kan godt lide at læne sig tilbage og forestille sig, thats me sugende livet juice ud af dyret, der er BT!

Nej, om de alvorlige ting nu ... Har du prøvet at gøre et eksempel på en af dem? Måske hvis du dræbte et par og hængte dem fra hjørnet af loftet, eller prøve at skrive en offensiv bemærkning, hvor du sidst set en ... Recon er altid en god idé, at finde ud af, hvad der driver dem ... Havde et lignende problem med nogle underlige leder fejl i min gamle lejlighed, jeg havde nogle specielle små foldere, der siger, at der var en tropisk udvej for fejl lige ved siden af ... arbejdede en charme
Old 19 oktober 2007, 17:32
Donor-Gruppen

Jeg er på et tab på hvordan man kan tage at Dougie.

Men det gjorde gøre mig

-Kanoakavirus
Old 19 oktober 2007, 22:02
Medlem Gruppen

Den nemmeste ting at gøre, er at fange dem i en slags beholder, der har et låg. derefter tage dem væk fra dit hus et sted og blot at frigive dem. De aren `t kommer til at genere gå mere end et par meter tilbage til dit hus lol.

Regards Howard.
Old 22 oktober 2007, 01:19
Donor-Gruppen

Hvad??? Er du gal Howard?! Havent du nogensinde set nogen Pixar-film? Thats præcis, hvad der sker, kun da de laver en film om det, og du får lavet sig at være skurken, og verden vender sig imod dig! Nej Alex, stick med at dræbe dem, altid en vinder ...
Old 22 oktober 2007, 10:37
Medlem Gruppen

Katte nyder at dræbe de store edderkopper, vi har brugt til at tackle dem hele tiden.

Men nu kattene er døde de store buggers er vendt tilbage.
Old 20. marts 2008, 07:38
Donor-Gruppen

Jeg havde en edderkop i mit værelse 4 dage siden, det var så stor du kunne høre at trykke på væggen, som det gik.
Jeg smækkede det med mine sko temmelig hårdt og det faldt til gulvet, det var så stort det overlevet et tryk, der ville knuse en almindelig edderkop, og det scurried væk, fandt jeg det i går aftes døde bag mit tv og målt det, rakte det var omkring to £ 2 mønter i længden var tyk sort og raseri horrible. hvis jeg var dig id sat den grusomhed til side og bare dræbe dem, før de får chancen for at reproducere.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.