![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Siitä lähtien kun muutimme uuteen talon olen kuulemistilaisuus vähintään 10 kirkuu päivä ...... ja löytää vähintään 10 hämähäkkejä päivässä.
Tiedän, että he ovat talon hämähäkkejä. Ymmärrän, että laskemisesta ulkopuolella vain aiheuttaa niitä suunnata itsensä ja työntää takaisin, mutta mitä "Ing helvettiä voin tehdä.![]() , Mitä olen lukenut joitakin foorumeilla suihkeet eivät toimi, conkers eivät toimi, ja sähköinen Gizmos ei Ing työtä!Halua tappaa pikku keikari, että halua vain olla julma ... jos saan kissan ja anna hänen tehdä sitä . Voiko kissa toimii? Se Seasonal?Mitä saat työtä?? Sulhanen ei BLOOMIN "nukkua nyt. Hän pitää odottaa herätä yhtä tuijottavat häntä. Vaikka olen alkanut saada että hienoisia hieman kihelmöidä / kutittaa saat.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ehdottomasti kausiluonteista, saan ne omassa huoneessa tähän aikaan vuodesta.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Niin ne katoavat, kun se saa kylmempää.
Minä rakastan spiders.Right nyt on 4 omassa makuuhuoneessa, että voin nähdä. Mielestäni he ovat houkutelleet valoa (tai ehkä se on niin fiksu, että tietää, että hyönteiset ovat?) Jälkeen tulevat ikkunassa. Tyttöystäväni tietenkin inhoaa niitä, mutta onneksi hämähäkit hän on kauhuissaan lentäviä hyönteisiä, jotta ne pysyvät.
My System: Krlll
|
|
|
|||
|
|||
|
Jotkut näistä geezers ovat isoja kuitenkin. Enkä tarkoita suuria.
Seuraavan kerran saan biggy, I'm gonna lähettää sen kolikon vieressä sen mittakaavassa. Ha! Just oli utelias on Lassy ja hän kurkita alta Quilt vain hänen laaja silmät osoittavat (otti työn tunti sitten, ja jo löytyi 3).
|
|||
|
|||
|
Haha, minulla on täydellinen ratkaisu teidän wee ongelma, mutta en ole varma, miten Fiance reagoi siihen ...
Oletko koskaan miettinyt Rukoilijasirkka "? Diskreetti tappajat, katsella niitä tappaa ja syödä jotain, kun se on elossa yli täyttävä ... En tarkoita Im ole sarjamurhaaja tai ei mitään, mutta joskus, kun erityisesti stressfull puhelimitse BT haluan pysähtyä ja ajatella thats me imee elämässä mehut pois peto, joka on BT! Ei, siitä on vakavat jutut nyt ... Oletko yrittänyt tehdä esimerkiksi yksi heistä? Ehkä jos kuoli pari ja ripustaa ne kulmaan katon, tai yrittää kirjoittaa loukkaava huomautus mihin viimeksi näki ... Recon on aina hyvä, tietää, mitä tekee niistä Tick ... oli samanlainen ongelma hieman outo etsii vikoja vanha tasainen, minulla oli joitakin erityisen vähän esitteitä tehnyt sanoa, että oli trooppinen keinona vikoja aivan vieressä ... työskenteli hurmata
|
|||
|
|||
|
Olen tappiolla, miten tehdä, että Dougie.
![]() Mutta se ei tee minua
|
|||
|
|||
|
Helpoin tapa tehdä on kiinni niistä jonkinlaiseen säiliöön, jossa on kansi. sitten ottaa ne pois talosi jonnekin ja yksinkertaisesti vapauttaa heidät. Ne Aren `t vaivautuisi kävelyä enemmän kuin muutaman metrin takaisin talon lol.
Regards Howard. |
|
|
|||
|
|||
|
Mitä?? Oletko hullu Howard?! Havent Oletko koskaan nähnyt mitään Pixarin elokuvia? Että mitä tapahtuu, vasta sitten he tekevät elokuvan siitä ja saat laadittu olla paha ja maailma muuttuu sinua vastaan! Ei Alex, kiinni tappaa ne aina voittaja ...
|
|||
|
|||
|
Kissat saavat tappaa suurempi hämähäkit, meidän on käytettävä käsitellä niitä koko ajan.
Kuitenkin, nyt kissa on kuollut iso kiusankappale on palannut. |
|
|
|||
|
|||
|
Minulla oli hämähäkki omassa huoneessa 4 päivää sitten, se oli niin iso et voi kuunnella napauttamalla seinään, koska se kulki.
Olen smacked sen kengän melko vaikeaa ja ne putoavat lattialle, se oli niin iso se selvisi kosketa, joka murskaa normaalia hämähäkki ja scurried pois, huomasin, että viime yönä kuollut takana TV-ja mitataan sitä, ojensi sen oli noin kaksi 2 punnan kolikoita pituus oli paksua mustaa ja raivoa kamala. jos en et id laittaa julmuus toisella puolella ja juuri tappaa heidät ennen kuin he saavat mahdollisuuden lisääntyä. |