mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Spinnen

Reply

Thread Tools
Old 8 oktober 2007, 15:23
Donor Groep

Sinds we verhuisd naar het nieuwe huis ben ik hoorzitting ten minste 10 schreeuwt een dag ...... en het vinden van ten minste 10 spinnen per dag.

Ik weet dat ze je huis spinnen. Ik begrijp dat zetten ze buiten gewoon oorzaken ze heroriënteren zich en onderschuifbed terug in, maar wat de 'ING hel ik kan doen over hen.

Van wat ik heb gelezen op bepaalde forums sprays werken niet, Conkers niet werken, en de elektronische gizmo's niet ing work!

Wilt u niet te doden de kleine dudes, dat alleen zou wreed zijn ... tenzij ik een kat te krijgen en laat hem / haar doen . Zal een kat werk? Is het seizoen?

Wat zal werken? De verloofde kan niet Bloomin 'slapen nu. Ze blijft wachten om wakker te worden om een staren haar aan. Zelfs ik ben beginnen te krijgen dat weinig subtiele tinteling / jeuk je krijgt.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 8 oktober 2007, 15:38
Administrator Group

Zeker seizoensgebonden, krijg ik ze in mijn kamer deze tijd van het jaar.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 oktober 2007, 15:46
Donor Groep

Ja, ze zullen verdwijnen wanneer het kouder wordt.
Ik persoonlijk hou spiders.Right nu zijn er 4 in mijn slaapkamer die ik kan zien.
Ik denk dat ze worden aangetrokken door het licht (of misschien zijn ze slim genoeg om te weten dat insecten zijn?) Kom dan in het venster.
Mijn vriendin natuurlijk een hekel aan hen maar gelukkig voor de spinnen ze is doodsbang van vliegende insecten, zodat ze blijven.

Mijn Systeem: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Sound Card:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Een paar lol 1650GB totale
Optische Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Koeling:
Tuniq Tower 120
Netwerk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "breedbeeld
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 8 oktober 2007, 15:52
Donor Groep

Sommige van deze geezers zijn groot though. En ik bedoel groot.

Volgende keer krijg ik een biggy, I'm gonna post-it met een munt naast voor schaal.

Ha Net had een grote neus op de Lassy en ze gluren uit onder het dekbed met alleen haar grote ogen zien (kreeg in van het werk een uur geleden al gevonden en 3).

-Kanoakavirus
Old 19 oktober 2007, 08:43
Donor Groep

Haha, ik heb de perfecte oplossing voor uw probleem wee, maar ik ben niet zeker hoe uw Fiance zou reageren op het ...

Heb je ooit overwogen Praying Mantis '? Discrete moordenaars, kijken ze doden en iets eten terwijl het nog in leven is meer dan bevredigend ... ik bedoel Im geen seriemoordenaar of niets, maar soms, na een bijzonder stressvol telefoontje naar BT ik graag om achterover te leunen en thats me voorstellen zuigen sappen uit het leven van het beest dat is BT!

Nee Nee, op naar de ernstige dingen nu ... Heb je geprobeerd om een voorbeeld van een van hen? Misschien als je een paar gedood en hing ze uit de hoek van het plafond, of probeer het schrijven van een beledigende opmerking waar u het laatst zag een ... Recon is altijd een goed idee, erachter te komen wat maakt hen tick ... Had een soortgelijk probleem met enkele vreemd uitziende bugs in mijn oude flat, had ik een aantal speciale folders gemaakt weinig te zeggen dat er een tropisch resort voor bugs net naast de deur ... werkte een charme
Old 19 oktober 2007, 17:32
Donor Groep

Ik ben op een verlies op hoe te nemen dat Dougie.

Maar het maakte me

-Kanoakavirus
Old 19 oktober 2007, 22:02
Lid Fractie

Het makkelijkste om te doen is ze vangen in een soort container die een deksel heeft. dan weg te nemen ze uit je huis ergens en gewoon vrij te laten. Ze aren `t gaat lopen storen meer dan een paar meter terug naar uw huis lol.

Regards Howard.
Old 22 oktober 2007, 01:19
Donor Groep

Wat?? Ben je gek Howard?! Havent u ooit gezien alle Pixar films? Dat is precies wat er gebeurt, alleen dan maken ze een film over gemaakt en je krijgt te zijn de bad guy en de wereld keert zich tegen u! Nee Nee Alex, stok met hen te doden, altijd een winnaar ...
Old 22 oktober 2007, 10:37
Lid Fractie

Katten genieten van het doden van de grotere spinnen, is ons gebruikt om ze pakken de hele tijd.

Echter, nu de katten de grote Buggers zijn gestorven zijn teruggekeerd.
Old 20 mar 2008, 07:38
Donor Groep

Ik had een spin in mijn kamer 4 dagen geleden, het zo groot was je kon horen tikken op de muur zoals het liep.
Ik sloeg het met mijn schoen vrij hard en het viel op de grond, het was zo groot het overleefd een kraan die zou verpletteren een normale spin en rende weg, ik vond het gisteravond dood achter mijn tv en het gemeten, strekte ze uit was rond twee munten van 2 pond lengte was dik zwart en woede afschuwelijk. als ik u was id zet de wreedheid aan de ene kant en net te doden voordat ze de kans krijgen zich voort te planten.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.