![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Helt siden vi flyttet inn i det nye huset jeg hørte minst 10 skrikene om dagen ...... og finne minst 10 edderkopper i døgnet. Jeg vet at de er huset edderkopper. Jeg forstår at å sette dem utenfor bare får dem re-orientere seg og trille tilbake, men hva 'ing helvete jeg kan gjøre med dem.![]() Fra hva jeg har lest på noen forumer sprayer ikke virker, gjør conkers ikke fungerer, og elektronisk gizmoer ikke Ing work!Ønsker ikke å drepe den lille dudes, det ville bare være grusom ... med mindre jeg får en katt og la ham / henne gjøre det . Vil en katt arbeid? Er det sesongbasert?Hva skal jobbe? De forlovede kan ikke Bloomin 'sove nå. Hun holder forventer å våkne opp til ett stirret på henne. Selv jeg begynner å få den subtile lille krible / klør du får.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Definitivt sesongmessige, får jeg dem i mitt rom denne tiden av året.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja de vil forsvinne når det blir kaldere.
Jeg personlig elsker spiders.Right nå er det 4 i soverommet mitt som jeg kan se. Jeg tror de er tiltrukket av lys (eller kanskje de er smarte nok til å vite at insekter er?) Så kommer i vinduet. Kjæresten min selvfølgelig ikke liker dem, men heldigvis for edderkoppene hun er livredde for flygende insekter slik at de opphold. Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Noen av disse geezers er store skjønt. Og jeg mener stort. Neste gang jeg får en biggy, jeg skal legge det ut med en mynt ved siden av den for skala. Ha! Bare hadde en Nosey på lassy og hun kikket ut fra under dynen med bare hennes store øyne viser (fikk i fra jobb en time siden, og allerede funnet 3).
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Haha, jeg har den perfekte løsningen for din tiss problemet, men jeg er ikke sikker på hvordan din forlovede ville reagere på det ... Har du noen gang vurdert Praying Mantis "? Discrete mordere, se dem drepe og spise noe mens det fremdeles er i live er mer enn tilfredsstillende ... jeg mener Im ingen seriemorder eller ingenting, men noen ganger etter et spesielt stressfull telefonsamtale til BT Jeg liker å lene seg tilbake og tenke dvs jeg suger livet saften ut av dyret som er BT! Nei, til de alvorlige ting nå ... Har du prøvd å lage et eksempel på en av dem? Kanskje hvis du har drept et par og hengt dem fra hjørnet av taket, eller prøv å skrive en offensiv bemerke hvor du sist så en ... Recon er alltid en god ide, finne ut hva som gjør dem hake ... Hadde et lignende problem med noen rare ser feil i min gamle leilighet, hadde jeg noen spesielle små brosjyrer laget sa at det var et tropisk feriested for bugs like ved døren ... jobbet en ynde
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er i villrede på hvordan å ta det Dougie. ![]() Men det gjorde meg
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Det enkleste å gjøre er å fange dem i en slags beholder som har et lokk. deretter ta dem bort fra huset ditt sted og bare slipper dem. De Aren `t skal bry gå mer enn noen meter tilbake til huset lol. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Hva?? Er du gal Howard?! Havent du noensinne sett noen Pixar-filmer? Dvs akkurat hva som skjer, bare så lage en film om det og du får gjort seg å være skurken og verden vender mot deg! Nei Alex, stokk med å drepe dem, alltid en vinner ...
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| Katter nyter å drepe de store edderkoppene er vår brukt til å takle dem hele tiden. Men nå katter har dødd de store buggers har returnert. |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde en edderkopp på rommet mitt 4 dager siden, den var så stor at du kunne høre peke på veggen som det gikk. Jeg slo den med meg skoen ganske hardt og det falt i gulvet, det var så stor den overlevd en kran som ville knuse en vanlig edderkopp og det triller bort, jeg fant den i går kveld døde bak tv min og målte den, rakte den var rundt to £ 2 mynter i lengden det var tykk svart og raseri horrible. Hvis jeg var deg id sette grusomhet til side og bare drepe dem før de får sjansen til å reprodusere. |