![]() |
|
| |||
| |||
| Alle andre mærke disse dumme «Vimax 'piller overalt? Jeg dont kende om dig, men når jeg nyder selv på nettet Jeg ønsker ikke at se annoncer om, hvordan man kan dyrke en del af min anatomi til det dobbelte af sin størrelse! Blah, modbydelig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På dette site? Der bør ikke være nogen voksne annoncer her.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er disse pop-ups? Lyder som en mulig infektion til mig. Måske ønsker du at arbejde dig vej gennem dette indlæg her -> Malware Removal Guide - Læs venligst, før du sender Hilsen
|
| |||
| |||
| Oh! wadda ya know? Det er malware, tak, ked af det mærkelige post ![]() |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Firefox og ad block plus er store for popups. Lavasoft Ad-Aware personlige er fantastisk til spion-WARE og mal-ware. Dens frie og meget nyttigt. http://www.lavasoft.com/products/ad_aware_free.php |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Har Noget Dum | FunkyJuice | CPU, bundkort og RAM | 10 | 5 februar 2008 17:09 |
| Dette kan være et dumt spørgsmål, men her går :---- | megabyte | General Hardware Chat | 3 | 27 januar 2008 16:38 |
| Muligt dumt spørgsmål | BrenW | Windows-operativsystemer | 4 | 22 januar 2008 11:42 |
| Dumme pc holder styrter ned | HistoryGirl | Windows-operativsystemer | 4 | 1 januar 2008 14:27 |
| Thread Tools | |
| |