![]() |
|
| |||
| |||
| Iemand anders opgevallen deze domme 'Vimax' pillen overal? I dont weet over jou, maar wanneer ik genieten van mezelf op het net Ik wil niet dat advertenties op hoe zij een deel van mijn anatomie tot tweemaal hun grootte! Blah, Disgusting |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Op deze site? Er mag geen volwassen advertenties hier.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zijn deze pop-ups? Klinkt als een mogelijke infectie met me. Misschien wilt u werk je weg door middel van deze post hier -> Malware Removal Guide - Please Read BEFORE POSTING Groeten
|
| |||
| |||
| Oh! Wadda ya know? Het IS malware, bedankt, sorry over de vreemde post ![]() |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Firefox en ad-block plus zijn zeer geschikt voor pop-ups. Lavasoft Ad-Aware Personal is geweldig voor spy-ware en mal-ware. Zijn gratis en zeer nuttig. http://www.lavasoft.com/products/ad_aware_free.php |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Heb Something Stupid | FunkyJuice | CPUs, Moederborden & RAM | 10 | De 5 februari 2008 17:09 |
| Dit kan een stomme vraag, maar hier gaat :---- | megabyte | Algemeen Hardware Chat | 3 | 27 Jan 2008 16:38 |
| Mogelijke Stupid Vraag | BrenW | Windows besturingssystemen | 4 | 22 Jan 2008 11:42 |
| Stupid PC blijft crashen | HistoryGirl | Windows besturingssystemen | 4 | De 1 januari 2008 14:27 |
| Thread Tools | |
| |