mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Dumt spørgsmål om Nokia N95 8GB

Reply

Thread Tools
Old 7 november 2007, 14:59
Medlem Gruppen

Default Dumt spørgsmål om Nokia N95 8GB

Okay. Jamen jeg dårligt vil swap min K800 (hvilket jeg absolut elsker) for en Nokia N95 8GB. Desværre er den pris, er en lille smule på den stejle side i øjeblikket, og som jeg cant råd til at betale £ 650 for en telefon Jeg tænkte på, hvor lang tid noget som dette ville tage for at nå omkring et sted i nærheden af 250-mærket på ebay (laveste er omkring 380 på mo). Det blev frigivet i sidste uge, tror jeg. Oh og alle fik en N95 eller N95 8GB og i så fald er det godt?
Old 7 november 2007, 15:53
Donor-Gruppen

ikke at fornærme men jeg gjorde ikke indse mennesker brugt så meget på telefoner, jeg mener, jeg arbejder på deltid med electricals (dækker mobiltelefoner) og vores nye telefoner, vi får i lighed med samsung 900, priser dont gå ud over £ 100. Bortset fra de 8GB makker, hvad der er det særlige ved denne telefon, og id give den omkring 6 måneder, jeg kan tage fejl, im bare sammenligne det til moderne gadgets ligesom iPod lol ..... tankerne De sagde ebay ... .. probly langt mindre

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 24 November 2007, 14:41
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mrdaveyk View Post
ikke at fornærme men jeg gjorde ikke indse mennesker brugt så meget på telefoner
Præcis, hvorfor jeg ønsker at få det ud ebay når prisen kommer ned en hel del. Og alligevel, det har en 5mp awesome kvalitet kameraet og lørdag nav og masser af andre forvirrende og unødvendige funktioner bar alle med. Tja, der gjorde det til at lyde crap, men det er virkelig en fantastisk telefon, som jeg ønsker at købe det samme, men kan ikke fordi jeg ikke har råd til det.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hotmail Sendt til Nokia E71 whitson Laptops, Mobiles & PDA'er 2 5 oktober 2008 11:46
Nokia Nano mrdaveyk Laptops, Mobiles & PDA'er 3 22. maj 2008 13:08
Dette kan være et dumt spørgsmål, men her går :---- megabyte General Hardware Chat 3 27 januar 2008 16:38
Muligt dumt spørgsmål BrenW Windows-operativsystemer 4 22 januar 2008 11:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.