![]() |
|
| |||
| |||
| Okay. Jamen jeg dårligt vil swap min K800 (hvilket jeg absolut elsker) for en Nokia N95 8GB. Desværre er den pris, er en lille smule på den stejle side i øjeblikket, og som jeg cant råd til at betale £ 650 for en telefon Jeg tænkte på, hvor lang tid noget som dette ville tage for at nå omkring et sted i nærheden af 250-mærket på ebay (laveste er omkring 380 på mo). Det blev frigivet i sidste uge, tror jeg. Oh og alle fik en N95 eller N95 8GB og i så fald er det godt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ikke at fornærme men jeg gjorde ikke indse mennesker brugt så meget på telefoner, jeg mener, jeg arbejder på deltid med electricals (dækker mobiltelefoner) og vores nye telefoner, vi får i lighed med samsung 900, priser dont gå ud over £ 100. Bortset fra de 8GB makker, hvad der er det særlige ved denne telefon, og id give den omkring 6 måneder, jeg kan tage fejl, im bare sammenligne det til moderne gadgets ligesom iPod lol ..... tankerne De sagde ebay ... .. probly langt mindre
| |||
| |||
| Præcis, hvorfor jeg ønsker at få det ud ebay når prisen kommer ned en hel del. Og alligevel, det har en 5mp awesome kvalitet kameraet og lørdag nav og masser af andre forvirrende og unødvendige funktioner bar alle med. Tja, der gjorde det til at lyde crap, men det er virkelig en fantastisk telefon, som jeg ønsker at købe det samme, men kan ikke fordi jeg ikke har råd til det. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hotmail Sendt til Nokia E71 | whitson | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 5 oktober 2008 11:46 |
| Nokia Nano | mrdaveyk | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 22. maj 2008 13:08 |
| Dette kan være et dumt spørgsmål, men her går :---- | megabyte | General Hardware Chat | 3 | 27 januar 2008 16:38 |
| Muligt dumt spørgsmål | BrenW | Windows-operativsystemer | 4 | 22 januar 2008 11:42 |
| Thread Tools | |
| |