![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Okei. No I huonosti halua swap minun K800 (joka i ehdottoman rakkaus) on Nokia N95 8GB. Valitettavasti hinta on hieman annetun jyrkkä puolella tällä hetkellä, ja kuten olen kallistus varaa maksaa £ 650 varten puhelimen ihmettelin kuinka kauan jotain mikä kestää noin jonnekin lähelle 250 markkaa eBayssa (alin on noin 380 on mo). Se julkaistiin viime viikolla mielestäni. Voi ja joku sai N95 ja N95 8GB ja jos, niin onko se hyvä?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
ei loukata mutta i didnt ymmärtää ihmisiä käytetty niin paljon puhelimia, i tarkoita i työskennellä osa-aikaisesti kanssa electricals (kattaa matkapuhelimet) ja uudet puhelimet saamme kuten samsung 900, hinnat dont ylittävät £ 100. lukuun ottamatta 8GB mateuutteet, mikä on niin erikoista tästä puhelin ja id antaa noin 6 kuukautta, en voinut olla väärässä, im vain vertaamalla sitä nykyaikaisten Pryl kuten ipod lol ..... mielessä sanoitte eBay ... .. probly paljon vähemmän
|
|||
|
|||
|
Tarkasti, miksi haluan sen pois eBay kun hinta tulee alas aika paljon. Ja joka tapauksessa, se on 5mp awesome laadun kameran ja la nav ja lataa muita hämmentäviä ja turhia ominaisuuksia ikävystyttää kaikkien kanssa. Hyvin, että sen ääni crap mutta se on todella loistava puhelin, jonka haluan ostaa heti, mutta ei voi, koska minulla ei ole varaa siihen.
|