![]() |
|
| |||
| |||
| Oke. Nou ik slecht wilt ruilen mijn K800 (waar ik helemaal gek op) voor een Nokia N95 8GB. Helaas, de prijs is een beetje over de steile kant op het moment en als ik cant betalen £ 650 voor een telefoon Ik vroeg me af hoe lang zoiets zou nemen om te bereiken over ergens in de buurt van de 250-merkteken op ebay (laagste is ongeveer 380 in het MO). Het was vorige week denk ik. Oh en iedereen kreeg een N95 of N95 8GB en zo ja, is het goed? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| niet om te beledigen, maar i didnt realiseren mensen hebben zoveel op telefoons, ik bedoel ik werk part time met Electricals (omvat mobiele telefoons) en onze nieuwe telefoons we in als de Samsung 900, prijzen dont verder dan £ 100. afgezien van de 8GB mate, wat is er zo speciaal aan deze telefoon, en id geven zij ongeveer 6 maanden, ik kan verkeerd zijn, im gewoon te vergelijken met de moderne gadgets zoals de iPod lol ..... gedachten je zei ebay ... .. probly een stuk minder
| |||
| |||
| Precies de reden waarom ik wil dat u hem uit ebay toen de prijs komt heel veel. En toch heeft het een 5MP awesome kwaliteit camera en Sat Nav en tal van andere verwarrend en zinloos functies te vervelen met iedereen. Nou dat was het geluid slecht, maar het is echt een geweldige telefoon die ik wil kopen meteen maar kan niet omdat ik niet kan veroorloven. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hotmail Verzonden Nokia E71 | whitson | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 5 okt 2008 11:46 |
| Nokia Nano | mrdaveyk | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 22 mei 2008 13:08 |
| Dit kan een stomme vraag, maar hier gaat :---- | megabyte | Algemeen Hardware Chat | 3 | 27 Jan 2008 16:38 |
| Mogelijke Stupid Vraag | BrenW | Windows besturingssystemen | 4 | 22 Jan 2008 11:42 |
| Thread Tools | |
| |