![]() |
|
| |||
| |||
| Ok. Vel jeg sterkt ønsker å bytte min K800 (som jeg absolutt elsker) for en Nokia N95 8GB. Dessverre er prisen litt på den bratte side i øyeblikket og som jeg cant råd til å betale kr 650 for en telefon jeg lurte på hvor lenge noe sånt som dette ville ta for å nå om et sted nær 250 merke på ebay (lavest er om lag 380 på Mo). Den ble lansert i forrige uke tror jeg. Oh, og noen har en N95 eller N95 8GB, og hvis så er det bra? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| for ikke å støte, men jeg gjorde ikke realisere personer tilbrakte så mye på telefoner, jeg mener jeg jobber deltid med electricals (dekker mobiltelefoner) og vår nye telefoner vi får i likhet med Samsung 900, priser ikke går utover £ 100. bortsett fra 8GB kompis, hva er så spesielt med denne telefonen, og id gi om lag 6 måneder, jeg kunne være galt, im bare sammenlikne det moderne gadgets som ipod lol ..... tankene du sa ebay ... .. probly mye mindre
| |||
| |||
| Nettopp derfor jeg ønsker å få den av ebay da prisen kommer ned ganske mye. Og likevel, det har en 5mp awesome kvalitet kameraet og lørdag nav og masse andre forvirrende og meningsløse funksjoner kjede alle med. Vel som gjorde det høres crap, men det er virkelig en fantastisk telefonen som jeg vil kjøpe en gang, men kan ikke fordi jeg kan ikke tillate det. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hotmail Sendt til Nokia E71 | Whitson | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 5 okt 2008 11:46 |
| Nokia Nano | mrdaveyk | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 22 mai 2008 13:08 |
| Dette kan være et dumt spørsmål, men her går :---- | megabyte | General Hardware Chat | 3 | 27 januar 2008 16:38 |
| Mulig Dum Spørsmål | BrenW | Windows-operativsystemer | 4 | 22 januar 2008 11:42 |
| Thread Tools | |
| |