![]() |
|
| |||
| |||
| Okej. Tja jag dåligt vill byta min K800 (som jag absolut älskar) för en Nokia N95 8GB. Tyvärr är priset lite på den branta sidan just nu och som jag skränande betala £ 650 för en telefon jag undrar hur länge något sådant skulle ta att nå omkring någonstans i närheten av 250-märket på ebay (lägst är ca 380 vid mo). Det släpptes i förra veckan tror jag. Oh och någon har en N95 eller N95 8GB och i så fall är det bra? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| inte stöta sig men jag gjorde inser folk använt så mycket på telefoner, jag menar jag arbeta deltid med electricals (omfattar mobiltelefoner) och vår nya telefoner vi får i likhet med samsung 900 priser dont utöver £ 100. bortsett från 8GB kompis, vad är så speciellt med denna telefon, och id ge det ca 6 månader, jag kan ha fel, im bara jämföra det med moderna prylar såsom ipod lol ..... åtanke ni sa ebay ... .. probly en mycket mindre
| |||
| |||
| Exakt varför jag vill få bort det ebay när priset kommer ner ganska mycket. Och ändå har den en 5mp awesome kvalitet kameran och lördag nav och massor av andra förvirrande och meningslös funktioner för att tråka ut alla med. Tja som gjorde det bra skit, men det är verkligen en fantastisk telefon som jag vill köpa omedelbart men kan inte eftersom jag inte har råd med det. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hotmail Skickat till Nokia E71 | Whitson | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 5 oktober 2008 11:46 |
| Nokia Nano | mrdaveyk | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 22 maj 2008 13:08 |
| Detta kan vara en dum fråga, men här går :---- | megabyte | General Hardware Chat | 3 | 27 januari 2008 16:38 |
| Möjliga Dum Fråga | BrenW | Windows-operativsystem | 4 | 22 januari 2008 11:42 |
| Thread Tools | |
| |