mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Sub for Car - Vil det afkræfte garanti?

Reply

Thread Tools
Old 20. maj 2009, 14:13
Medlem Gruppen

Default Sub for Car - Vil det afkræfte garanti?

Jeg vil have en sub til min bil og ive fik en helt ny Peugeot 107 jeg købte det 2007, og dets stadig under garanti, så jeg vil gerne vide, vejret, hvis jeg stillede i underleddet det vil ugyldiggøre garantien som ive stadig har et år tilbage under garanti
Old 20. maj 2009, 15:01
Redaktør Gruppen

Garantien er nok bare for mekaniske emner, motor, chassis osv. Jeg tror ikke, at tilpasse lydsystem ville afkræfte det, men måske du vil kontrollere med den, der er ansvarlige for at opfylde garantien først.

Old 21. maj 2009, 11:07
Donor-Gruppen

Check med garanti folk til at se, om det vil afkræfte det og få navnet på den person, du taler med nogen yderligere ref
Også tjekke med din forsikring mennesker, da det kan klassificeres som en ny lyd, og som ikke er standard fabrik spørgsmål (ændret) det måske ikke er omfattet / forsikrede eller den kan endda afkræfte din forsikring,

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.