![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vil have en sub til min bil og ive fik en helt ny Peugeot 107 jeg købte det 2007, og dets stadig under garanti, så jeg vil gerne vide, vejret, hvis jeg stillede i underleddet det vil ugyldiggøre garantien som ive stadig har et år tilbage under garanti |
|
| |||
| |||
| Garantien er nok bare for mekaniske emner, motor, chassis osv. Jeg tror ikke, at tilpasse lydsystem ville afkræfte det, men måske du vil kontrollere med den, der er ansvarlige for at opfylde garantien først. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Check med garanti folk til at se, om det vil afkræfte det og få navnet på den person, du taler med nogen yderligere ref Også tjekke med din forsikring mennesker, da det kan klassificeres som en ny lyd, og som ikke er standard fabrik spørgsmål (ændret) det måske ikke er omfattet / forsikrede eller den kan endda afkræfte din forsikring,
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|