mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Sub voor Car - Zal zij het recht op garantie?

Reply

Thread Tools
Old 20 mei 2009, 14:13
Lid Fractie

Ik wil een onderdeel voor mijn auto en ive got een gloednieuwe Peugeot 107 kocht ik het 2007 en zijn nog steeds onder de garantie dus ik wil weten als ik weer in het deelgebied zal vervalt de garantie als ive nog een jaar links onder de garantie valt
Old 20 mei 2009, 15:01
Moderator Groep

De garantie is waarschijnlijk net voor mechanische problemen, motor, chassis, enz. Ik denk niet dat het aanpassen van het geluid zou ontkrachten, maar kunt u contact op met degene die verantwoordelijk is voor het nakomen van de garantie eerst.

Old 21 mei 2009, 11:07
Donor Groep

Neem contact op met de garantie mensen om te zien of het zal ongeldig en krijgt de naam van de persoon die je praten voor verdere ref
Ook contact op met uw verzekeringsmaatschappij mensen kan worden aangemerkt als een nieuwe geluidsinstallatie en als niet standaard fabrieksinstellingen afgifte (bewerkt) het misschien niet onder / verzekerde of kan zelfs ongeldig uw verzekeringen,

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.