| Neem contact op met de garantie mensen om te zien of het zal ongeldig en krijgt de naam van de persoon die je praten voor verdere ref
Ook contact op met uw verzekeringsmaatschappij mensen kan worden aangemerkt als een nieuwe geluidsinstallatie en als niet standaard fabrieksinstellingen afgifte (bewerkt) het misschien niet onder / verzekerde of kan zelfs ongeldig uw verzekeringen,
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. 
Mijn Systeem: redden137 Processor (s): AMD Opteron 165 o / c | Moederbord: ASUS A8N SLI Deluxe | RAM Geheugen: 2GB Corsair XMS PC3200 platium | Graphics Card (s): 8800GTS o / c | Sound Card: Creative SoundBlaster 4 | Hard Drive (s): 1x 80 GB 2x 250GB | Optische Drive (s): 1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv | Case / PSU: 700w moduler PSU | Koeling: lucht | Netwerk / Internet:
| Monitor (s): 22in breedbeeld | Operating System (s): XP Pro | |