mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Sub for bil - Vil det oppheve garantien?

Reply

Thread Tools
Old 20 mai 2009, 14:13
Medlem Group

Default Sub for bil - Vil det oppheve garantien?

Jeg vil ha en sub for min bil og Ive fikk en helt ny Peugeot 107 jeg kjøpte den 2007 og fortsatt er under garanti så jeg vil vite været om jeg satt i sub vil oppheve garantien som Ive fortsatt har ett år igjen av garantien
Old 20 mai 2009, 15:01
Moderator Group

Garantien er sannsynligvis bare for mekaniske problemer, motor, chassis osv. Jeg tror ikke tilpasser lydsystem vil oppheve det, men kan det være lurt å sjekke med den som er ansvarlig for å oppfylle garantien først.

Old 21 mai 2009, 11:07
Donor Group

Ta kontakt med garanti folk for å se om det vil oppheve det og få navnet på personen du snakker med for ytterligere ref
Også ta kontakt med ditt forsikringsselskap mennesker som den kan bli klassifisert som et nytt lydanlegg og som ikke er standard fabrikk nummer (endret) det kanskje ikke dekkes / forsikringssummen, eller den kan selv oppheve din forsikring,

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Min Xbox 360 fikk 3 røde ringer og jeg kjørte ut av garanti dmetria PC & Console Gaming 1 25 september 2009 16:08
Finne Servere Garanti kode (aktivum Code) aresnalfc General Hardware Chat 0 20 august 2009 02:55
Noen her gjøre garantien reparasjonsarbeid for en av de store PC Companies? tankman1989 Av Emne Diskusjon 2 24 april 2009 18:13
Hodetelefon Broken - garantien? YRTNEG Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 4 feb 2009 04:15
Et program som kan oppheve den CAPS LOCK? andrewanimation General Software Chat 6 5 juli 2008 18:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.