mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Sub för bilen - Kommer det att innebära att garantin?

Reply

Thread Tools
Old 20 maj 2009, 14:13
Ledamot Gruppen

Default Sub för bilen - Kommer det att innebära att garantin?

Jag vill ha en sub till min bil och ive fick en helt ny Peugeot 107 jag köpte den 2007 och garantin fortfarande gäller, så jag vill veta vädret om jag sätter i underportföljen det ogiltigförklarar garantin som ive fortfarande har ett år kvar av garantin
Old 20 maj 2009, 15:01
Moderator-gruppen

Garantin är nog bara för mekanisk frågor, motor, chassi etc. Jag tror inte att anpassa ljudsystem skulle ogiltigförklara det, men du kanske vill kolla med den som är ansvarig för att uppfylla garantin först.

Old 21 maj 2009, 11:07
Givargruppen

Kontrollera med garanti människor för att se om det kommer att innebära det och få namnet på den person man talar med för ytterligare ref
Kontrollera också med din försäkring människor eftersom det kan klassas som ett nytt ljudsystem och inte standard fabrik fråga (uppdaterad) Det kanske inte täcks / försäkrad eller kan det även innebära din försäkring,

En dator en gång slog mig i schack
Men det var ingen match för mig på kick boxning.

Mitt System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moderkort:
ASUS a8n SLI Deluxe
RAM Minne:
2gb Corsair XMS PC3200 platium
Grafikkort (s):
8800gts o / c
Ljudkort:
Creative SoundBlaster 4
Hårddisk (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optisk enhet (er):
1x Sony DVD-RAM-enhet 1xphillips dv
Mål / PSU:
700w moduler psu
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.