Sub för bilen - Kommer det att innebära att garantin? Kontrollera med garanti människor för att se om det kommer att innebära det och få namnet på den person man talar med för ytterligare ref
Kontrollera också med din försäkring människor eftersom det kan klassas som ett nytt ljudsystem och inte standard fabrik fråga (uppdaterad) Det kanske inte täcks / försäkrad eller kan det även innebära din försäkring,
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. 
Mitt System: redden137 Processor (s): AMD Opteron 165 o / c | Moderkort: ASUS a8n SLI Deluxe | RAM Minne: 2gb Corsair XMS PC3200 platium | Grafikkort (s): 8800gts o / c | Ljudkort: Creative SoundBlaster 4 | Hårddisk (s): 1x 80 GB 2x 250GB | Optisk enhet (er): 1x Sony DVD-RAM-enhet 1xphillips dv | Mål / PSU: 700w moduler psu | Kylning: luft | Nätverk / Internet:
| Monitor (s): 22in widescreen | Operating System (s): XP Pro | |