mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Terminator Frelsens

Reply

Thread Tools
Old 9. juni 2009, 11:48
Donor-Gruppen

Default Terminator Frelsens

set det endnu?
Når du forstår, hvad der foregår er en fantastisk film! cant wait for den næste i 2 år

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 9. juni 2009, 11:58
Donor-Gruppen

Holy crap, de laver en anden lol? Jeg har ikke set det endnu. Har du folk derovre få TV-serien "Terminator, The Sarah Connor Chronicles?" Det startede rigtig god, og gik til Hokey på kort tid. Barmhjertig de annulleret det efter sidste sæson. Det er en skam, at de havde en god idé, og så bare fik dum med det.
Old 9. juni 2009, 12:03
Donor-Gruppen

det var i USA først og nu sine bare ramt uk Jeg tror 2days siden. det er en rigtig god film! de har forladt slutter åbent, og der er tale om dem der gør anoter man skal være klar i 2 eller 3 år max.i gjorde begynde at se Chronicles på TV, og jeg er enig var virkelig god, men jeg kæmpede for at holde trit med de episoder, så begyndte se det på internettet, så det fik virkelig hårdt, så jeg endte ikke genererdident ikke de har nu stoppede det troede ..

Old 10. juni 2009, 00:20
Redaktør Gruppen

Skal gå ser det i denne weekend, elsker alle de film, aldrig set serien skønt! Havde en fornemmelse af at det ville være crap

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 10. juni 2009, 10:05
Donor-Gruppen

Et par skøn sagde den anden film var faktisk rigtig god, men jeg automatisk tog en dim betragtning af det

Måske vil jeg give dette en chance, jeg formoder, de vil være at gå tilbage, da de nyder at sidste ..
Old 10. juni 2009, 10:24
Medlem Gruppen

paahaengskoeretoejer ser nydeligt dæmningen god! tror, at jeg kunne gå i denne weekend n alle, elskede den anden film. Plejer være det samme uden arnie selvom
Old 10. juni 2009, 15:08
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mctw View Post
paahaengskoeretoejer ser nydeligt dæmningen god! tror, at jeg kunne gå i denne weekend n alle, elskede den anden film. Plejer være det samme uden arnie selvom
yer jeg så enig i, at mate! men så se denne her, fordi måske arnie ikke har forladt bare endnu ull få, hvad jeg mener, når u se den Husk mig, når u Klik hehe

Old 10. juni 2009, 15:12
Redaktør Gruppen

Code:
 Spoiler!

Old 10. juni 2009, 15:47
Donor-Gruppen

Jeg har ikke tillid til mig

Old 10. juni 2009, 17:54
Medlem Gruppen

Jeg troede ikke, at meget af det. Det var uden tvivl bedre end terminator 2 & 3, men de var simpelthen forfærdeligt. Den oprindelige terminatorsekvenser var den bedste.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Spyware Terminator - God? , Bad? eller er der bedre? Tom BILLINGTON Virus, Spyware & Sikkerhed 17 19 marts 2009 01:33
Spyware terminator / webcrawleren værktøjslinje phil66 Virus, Spyware & Sikkerhed 1 25 marts 2008 09:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.