![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| set det endnu? Når du forstår, hvad der foregår er en fantastisk film! cant wait for den næste i 2 år ![]()
|
| |||
| |||
| Holy crap, de laver en anden lol? Jeg har ikke set det endnu. Har du folk derovre få TV-serien "Terminator, The Sarah Connor Chronicles?" Det startede rigtig god, og gik til Hokey på kort tid. Barmhjertig de annulleret det efter sidste sæson. Det er en skam, at de havde en god idé, og så bare fik dum med det. |
|
| |||
| |||
| det var i USA først og nu sine bare ramt uk Jeg tror 2days siden. det er en rigtig god film! de har forladt slutter åbent, og der er tale om dem der gør anoter man skal være klar i 2 eller 3 år max.i gjorde begynde at se Chronicles på TV, og jeg er enig var virkelig god, men jeg kæmpede for at holde trit med de episoder, så begyndte se det på internettet, så det fik virkelig hårdt, så jeg endte ikke generer dident ikke de har nu stoppede det troede ..
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skal gå ser det i denne weekend, elsker alle de film, aldrig set serien skønt! Havde en fornemmelse af at det ville være crap
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Et par skøn sagde den anden film var faktisk rigtig god, men jeg automatisk tog en dim betragtning af det ![]() Måske vil jeg give dette en chance, jeg formoder, de vil være at gå tilbage, da de nyder at sidste .. |
|
| |||
| |||
| paahaengskoeretoejer ser nydeligt dæmningen god! tror, at jeg kunne gå i denne weekend n alle, elskede den anden film. Plejer være det samme uden arnie selvom |
|
| |||
| |||
| Citat:
ull få, hvad jeg mener, når u se den![]() Husk mig, når u Klik hehe
__________________ |
|
| |||
| |||
![]() Code: Spoiler!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
Jeg har ikke tillid til mig
__________________ |
|
| |||
| |||
| Jeg troede ikke, at meget af det. Det var uden tvivl bedre end terminator 2 & 3, men de var simpelthen forfærdeligt. Den oprindelige terminatorsekvenser var den bedste. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Spyware Terminator - God? , Bad? eller er der bedre? | Tom BILLINGTON | Virus, Spyware & Sikkerhed | 17 | 19 marts 2009 01:33 |
| Spyware terminator / webcrawleren værktøjslinje | phil66 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 25 marts 2008 09:42 |
| Thread Tools | |
| |