mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Terminator Salvation

Reply

Thread Tools
Old 9 jun 2009, 11:48
Donor Groep

Default Terminator Salvation

gezien het nog niet?
als u eenmaal begrijpt whats going on is een geweldige film! cant te wachten op het volgende in 2 jaar tijd

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1 Gb DDR
Graphics Card (s):
256MB G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy Waterkoeling
Netwerk / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 9 jun 2009, 11:58
Donor Groep

Holy crap, ze doen nog een lol? Ik heb niet gezien dat nog niet. Heb je mensen daar krijgen de tv-serie "Terminator, The Sarah Connor Chronicles?" Het begon redelijk goed en ging naar Hokey in een korte tijd. Gelukkig ze geannuleerd nadat vorig seizoen. Het is een schande, ze had een goed idee en dan net dom zijn.
Old 9 jun 2009, 12:03
Donor Groep

het was in Amerika de eerste en nu zijn alleen de hit uk i think 2days geleden. zijn een echt goede film! ze hebben het eindigt open en er sprake is van hen te maken anoter een klaar zou moeten zijn in 2 of 3 jaar max.i heeft te gaan kijken naar de kronieken op tv en ik ben het eens was echt goed maar ik had moeite om bij te blijven met de afleveringen zo begonnen kijken op het internet dan is het echt moeilijk heb, zodat ik uiteindelijk niet dwarsdident niet hebben ze nu gestopt dacht ..

Old 10 jun 2009, 00:20
Moderator Groep

Moet gaan zien dit weekend, liefde alle films, nooit keek de serie al! Had een gevoel zou het onzin

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 10 jun 2009, 10:05
Donor Groep

Een paar vrienden zeiden de andere film is echt goed, maar ik nam een automatisch gedimd licht van het

Misschien zal ik dit een kans, ik veronderstel dat ze zullen worden terug te gaan als ze genoten van dat laatste een ..
Old 10 jun 2009, 10:24
Lid Fractie

aanhangwagens look pretty dam goed! denk dat ik misschien ga dit weekend n allen, hield de andere films. Wont be the same zonder Arnie al
Old 10 jun 2009, 15:08
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mctw View Post
aanhangwagens look pretty dam goed! denk dat ik misschien ga dit weekend n allen, hield de andere films. Wont be the same zonder Arnie al
YER ik zo eens met die mate! maar ook kijken, omdat dit een misschien Arnie niet heeft verlaten nog ull krijgen wat ik bedoel als u kijken herinner me wanneer u klikt hehe

Old 10 jun 2009, 15:12
Moderator Groep

Code:
 Spoiler!

Old 10 jun 2009, 15:47
Donor Groep

Ik heb geen vertrouwen in me

Old 10 jun 2009, 17:54
Lid Fractie

Ik dacht niet dat er veel van. Het was zonder twijfel beter dan de terminator 2 & 3, maar ze waren gewoon verschrikkelijk. De oorspronkelijke terminatorsequenties was de beste.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Spyware Terminator - Goed? Bad? Of is er een betere? Tom Billington Virus, spyware & Security 17 19 mrt 2009 01:33
Spyware terminator / crawler toolbar phil66 Virus, spyware & Security 1 25 mrt 2008 09:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.