![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gezien het nog niet? als u eenmaal begrijpt whats going on is een geweldige film! cant te wachten op het volgende in 2 jaar tijd ![]()
|
| |||
| |||
| Holy crap, ze doen nog een lol? Ik heb niet gezien dat nog niet. Heb je mensen daar krijgen de tv-serie "Terminator, The Sarah Connor Chronicles?" Het begon redelijk goed en ging naar Hokey in een korte tijd. Gelukkig ze geannuleerd nadat vorig seizoen. Het is een schande, ze had een goed idee en dan net dom zijn. |
|
| |||
| |||
| het was in Amerika de eerste en nu zijn alleen de hit uk i think 2days geleden. zijn een echt goede film! ze hebben het eindigt open en er sprake is van hen te maken anoter een klaar zou moeten zijn in 2 of 3 jaar max.i heeft te gaan kijken naar de kronieken op tv en ik ben het eens was echt goed maar ik had moeite om bij te blijven met de afleveringen zo begonnen kijken op het internet dan is het echt moeilijk heb, zodat ik uiteindelijk niet dwars dident niet hebben ze nu gestopt dacht ..
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Moet gaan zien dit weekend, liefde alle films, nooit keek de serie al! Had een gevoel zou het onzin
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Een paar vrienden zeiden de andere film is echt goed, maar ik nam een automatisch gedimd licht van het ![]() Misschien zal ik dit een kans, ik veronderstel dat ze zullen worden terug te gaan als ze genoten van dat laatste een .. |
|
| |||
| |||
| aanhangwagens look pretty dam goed! denk dat ik misschien ga dit weekend n allen, hield de andere films. Wont be the same zonder Arnie al |
|
| |||
| |||
| Citaat:
ull krijgen wat ik bedoel als u kijken![]() herinner me wanneer u klikt hehe
__________________ |
|
| |||
| |||
![]() Code: Spoiler!
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
Ik heb geen vertrouwen in me
__________________ |
|
| |||
| |||
| Ik dacht niet dat er veel van. Het was zonder twijfel beter dan de terminator 2 & 3, maar ze waren gewoon verschrikkelijk. De oorspronkelijke terminatorsequenties was de beste. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Spyware Terminator - Goed? Bad? Of is er een betere? | Tom Billington | Virus, spyware & Security | 17 | 19 mrt 2009 01:33 |
| Spyware terminator / crawler toolbar | phil66 | Virus, spyware & Security | 1 | 25 mrt 2008 09:42 |
| Thread Tools | |
| |