![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sett den ennå? når du forstår hva som skjer er en fantastisk film! cant vente på den neste i 2 år ![]()
|
| |||
| |||
| Holy crap, de gjør en annen lol? Jeg har ikke sett det ennå. Visste du folk der borte får tv-serien "Terminator, The Sarah Connor Chronicles"? Det begynte ganske bra og gikk til hokey på kort tid. Barmhjertig de kansellerte det etter siste sesong. Det er en skam, de hadde en god idé og akkurat dumt med det. |
|
| |||
| |||
| det var i Amerika første og nå sine bare trykke Storbritannia Jeg tror 2days siden. dets en virkelig god film! De har forlatt ending åpne og det er snakk om dem gjør anoter en skal være klar i 2 eller 3 år max.i did start se chronicles på tv og jeg samtykker var veldig bra, men jeg kjempet for å holde tritt med episoder så startet se det på internett, så den fikk virkelig hardt slik at jeg havnet ikke plager dident ikke de har nå stoppet det tenkte ..
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Må se det i helgen, elsker alle filmer, aldri sett serien om! Hadde en følelse av det ville være crap
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noen mates sa den andre filmen var faktisk veldig bra, men jeg tok et alvorlig på det
| |||
| |||
| tilhengere ser pen dam good! tror jeg kan gå denne helgen n alle, elsket andre filmer. Vilikke være den samme uten Arnie om |
|
| |||
| |||
| Sitat:
ull få hva jeg mener når u se den![]() husk meg når u klikk hehe
__________________ |
|
| |||
| |||
![]() Code: Spoiler!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
Jeg har ikke stole på meg
__________________ |
|
| |||
| |||
| Jeg ikke tror at mye av det. Det var uten tvil bedre enn Terminator 2 & 3, men de var rett og slett forferdelig. Den originale Terminator var det beste. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Spyware Terminator - Bra? , Bad? eller er det bedre? | Tom Billington | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 17 | 19 mars 2009 01:33 |
| Spyware Terminator / robotsøkeprogrammet verktøylinje | phil66 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 25 mars 2008 09:42 |
| Thread Tools | |
| |