mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Takket Carbon

Reply

Thread Tools
Old 12 juli 2008, 22:29
Donor-Gruppen

Default Takket Carbon

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Det er en kombination af ting.
Så hvordan kan jeg takke Carbon for at fortælle mig om dette sted og lade ham vide, hvem jeg er, og hvor jeg kom fra uden spamming joint med en nytteløs tråd?
Old 13 juli 2008, 01:16
Redaktør Gruppen

Default Takket Carbon

Flyttet til ny tråd i off topic og ændret titlen.

Dette forum er for netop den slags. Nogle fora anser det for spamming, men det gør vi ikke. Så længe en tråd har betydning derefter sende væk.

Velkommen ombord!

Old 31. juli 2008, 16:56
Donor-Gruppen

Default Takket Carbon

Du er velkommen:) (og sorry for det sene svar!)
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20. august 2008, 17:42
Donor-Gruppen

Default Takket Carbon

LOL sorry for den sene fangst. Jeg indsendt dette på en tråd, som syntes relevant på det tidspunkt, som en post, og den næste dag, det blev fjernet (jeg nu se, hvorfor og hvor lol). Jeg har lige regnede jeg havde fået slettet af en eller anden grund lol.

Åh, og takket Evildude, jeg lige så denne aften. Jeg spekulerede på, hvor dette svar gik ............
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Carbon! Jeg brug for din hjælp! Tizzy General Hardware Chat 4 31 august 2009 15:56
Carbon, Need en Video Editering Build ....... Bubba General Hardware Chat 5 3. maj 2009 20:19
Et år i dag for Carbon Razer Off Topic Discussion 6 13 januar 2009 12:34
NFS Carbon på Xbox360 Coolyxxx PC & Console Gaming 8 10 januar 2009 02:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.