![]() |
|
| |||
| |||
| Så hvordan kan jeg takke Carbon for at fortælle mig om dette sted og lade ham vide, hvem jeg er, og hvor jeg kom fra uden spamming joint med en nytteløs tråd? |
|
| |||
| |||
| Flyttet til ny tråd i off topic og ændret titlen. Dette forum er for netop den slags. Nogle fora anser det for spamming, men det gør vi ikke. Så længe en tråd har betydning derefter sende væk. Velkommen ombord! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du er velkommen:) (og sorry for det sene svar!)
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| LOL sorry for den sene fangst. Jeg indsendt dette på en tråd, som syntes relevant på det tidspunkt, som en post, og den næste dag, det blev fjernet (jeg nu se, hvorfor og hvor lol). Jeg har lige regnede jeg havde fået slettet af en eller anden grund lol. Åh, og takket Evildude, jeg lige så denne aften. Jeg spekulerede på, hvor dette svar gik ............ |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Carbon! Jeg brug for din hjælp! | Tizzy | General Hardware Chat | 4 | 31 august 2009 15:56 |
| Carbon, Need en Video Editering Build ....... | Bubba | General Hardware Chat | 5 | 3. maj 2009 20:19 |
| Et år i dag for Carbon | Razer | Off Topic Discussion | 6 | 13 januar 2009 12:34 |
| NFS Carbon på Xbox360 | Coolyxxx | PC & Console Gaming | 8 | 10 januar 2009 02:10 |
| Thread Tools | |
| |