![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joten miten voin kiittää Carbon, että kerroit minulle tästä paikasta, ja antaa hänen tietää, kuka olen ja missä olen tuli ilman spamming yhteisen kanssa hyödyttömäksi säikeen? |
|
| |||
| |||
| Muutti uusiin säikeen off topic ja muuttanut otsikkoa. Tämä foorumi on juuri sellainen asia. Jotkut foorumit pitävät sitä spamming mutta emme tee niin. Niin kauan lanka on tarkoitettu viedä pois. Tervetuloa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet tervetullut:) (ja anteeksi myöhäinen vastaus!)
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| LOL anteeksi myöhäistä saalis. I lähetetty tämän lanka, että tarpeelliseksi ajankohtana kuin posti-ja seuraavana päivänä se oli poistettu (En nyt ymmärrä, miksi ja missä lol). Minä keksin olin saanut poistettu jostain syystä lol. Niin, ja kiitos Evildude, I JUST näki tämän tänä iltana. Ihmettelin, kun tämä vastaus meni ............ |