![]() |
|
| |||
| |||
| Hvor nøyaktig kan jeg takke Carbon for å fortelle meg om dette stedet og gav han vet hvem jeg er og hvor jeg kom fra, uten spamming felles med en ubrukelig tråd? |
|
| |||
| |||
| Flyttet til ny tråd i off topic og endret tittelen. Dette forumet er for akkurat den slags ting. Noen forumer anser det spamming, men det gjør vi ikke. Så lenge en tråd har betydning og legge bort. Velkommen ombord! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du er velkommen:) (og beklager sent svar!)
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| LOL beklager sent fangst. Jeg postet dette på en tråd som syntes aktuelle den gang som et innlegg, og den neste dagen det ble fjernet (jeg nå se hvorfor og hvor lol). Jeg skjønte jeg hadde blitt slettet for noen grunn lol. Å, og takk Evildude, jeg så dette i kveld. Jeg lurte på hvor svare gikk ............ |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Carbon! Jeg trenger din hjelp! | Tizzy | General Hardware Chat | 4 | 31 august 2009 15:56 |
| Carbon, trenger en videoredigering Bygg ....... | Bubba | General Hardware Chat | 5 | 3 mai 2009 20:19 |
| Et år i dag for Carbon | Razer | Av Emne Diskusjon | 6 | 13 januar 2009 12:34 |
| NFS Carbon på xbox360 | Coolyxxx | PC & Console Gaming | 8 | 10 januar 2009 02:10 |
| Thread Tools | |
| |