mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Ting, der generer dig?

Reply

Thread Tools
Old 6 juni 2008, 06:48
Donor-Gruppen

Default Ting, der generer dig?

Hej alle,
Her er et par ting, der generer mig på en dag til dag basis:

1. Hensynsløse bilister ( Eksempel er jeg på en vej, som er begrænset til 40 mph, jeg gør i øjeblikket 45 mph bare at stoppe biler, red min røv, og alligevel er jeg stadig over taget i gennemsnit 10 gange om dagen ... Jeg er allerede OVER fartgrænsen hvad mere er disse mennesker ønsker? og kan de ikke se mine lyse rødt og hvidt L plader ... men dette er på ingen måde rettet mod alle chauffører bare utålmodige idioter)

2. Folk, der giver mulighed for at lange, når jeg er bag dem (Selv om jeg hader, når folk ikke give efter for mig "Hykler" Jeg ved)

3.People der bruger ordet "Noob" i hver sætning om eller offline, og tror det er den ultimative fornærmelse? ( Det er endnu værre, når der ikke spilletid)

4. Blæse og blæste på min mad, før jeg tror det sikkert at spise, og derefter brænde min mund, ( Damn Mad Jeg sværger det gør det med vilje)

5. Den måde, min kæreste vinder hver enkelt argument, uanset hvad emnet er, hvordan det startede osv., kunne det være om computere, som hun ikke har kendskab til, hvad der så nogensinde om, og hun ville stadig gøre mig dum og forkert

Men hvad jeg er virkelig interesseret i, er, hvad der bliver du irriteret?

Old 6 juni 2008, 07:41
Donor-Gruppen

Folk, der kender det alle. De har været der gjort osv. De vide mere om mit job, end jeg gør, blah blah blah. Men de dont .........
Ting er, at de faktisk mener, at de gør, så de er ikke teknisk liggende .. så jeg kan ikke sige andet, eller jeg vil stå med et stort argument, der vil opnå noget, som de er helt glemme at det faktum, at de faktisk ikke ved noget ......... booo, hisss.
Old 6 juni 2008, 07:48
Donor-Gruppen

whats dit job?
Old 6 juni 2008, 07:55
Donor-Gruppen

Officielt Motor Vehicle Technician. Mekaniker ........ Men nu er en kvalificeret lærer. Underviste i morges faktisk, loved it ....... Nyt for mig, men wow, det er fantastisk.
Old 6 juni 2008, 09:11
Donor-Gruppen

hvilket emne underviser du i? og på hvilket niveau?

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 6 juni 2008, 14:39
Malware-Gruppen

Jeg kan få nogle interessante tilbagemeldinger til dette, men ...

Stillinger i fora bestående udelukkende af textspeak eller netspeak virkelig irritere mig. Ikke alle af os tilbringer vores liv tekstning. Ja, engelsk er det eneste sprog, jeg kan forstå, og jeg foretrækker sætninger, der skal bygges fra ord, der er mindst almindeligt anerkendt, at være engelsk. Tegnsætning er at foretrække, men ikke et absolut krav. Og der er så mange ressourcer og add-ins for stavefejl .........

* tirade over * Jeg skal nok få min frakke .....

Mit system: Det er alle mine ...

Processor (s):
C2D E6750 2.66Ghz
Bundkort:
Gigabyte P35C-DS3R
RAM Hukommelse:
2 x 1 GB Corsair DDR2 XMS2 PC26400
Grafikkort (r):
GeForce 8600GT
Lydkort:
Creative X-Fi
Harddisk (e):
Maxtor 320 GB
Optisk drev (r):
Pioneer DVD-RW
Sag / PSU:
Antec 900 / Antec TruPower Trio 650
Køling:
Forskellige Antec + Zalman 92mm
Network / Internet:
ASUS Router / VirginMedia
Monitor (s):
LGL226WQ 22 "Widescreen
Operating System (s):
XP Pro SP3
Old 6 juni 2008, 14:54
Donor-Gruppen

Jeg er helt enig med dig Glaswegian, jeg ikke kan lide teksten tale, afterall, er der ikke en grænse for stillinger, som der er for tekster. Lejlighedsvis omtale af rørelse eller lol eller lignende, men det er så vidt jeg går på fora.
Old 6 juni 2008, 18:06
Medlem Gruppen

mennesker med en udtalelse om absolutrly alt.
rap 'musik'.
peoplw, der tror, at de er store.
ordet noob.
mennesker at kombinere tal og bogstaver for at gøre ord.
folk, der bevidst stave ord forkert. gerne yooh og werds.
Toyota Prius bilister tænker de gør miljøet en tjeneste, når de dræber det hurtigere. (der er mindre emission anvendes i produktionen af 2. Jeep Wranglers end 1 Prius. og batterierne er næsten umuligt at afhænde renlig) (sorry hvis der er nogen prius drivere læse dette)
Old 7 juni 2008, 06:28
Donor-Gruppen

Fik en anden ting at tilføje, når mit internet dør uden grund.
Old 7 juni 2008, 11:12
Redaktør Gruppen

64 bit Vista var virkelig cheesing mig ud i aftes, når de forsøger at installere det på en ny build.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Virus forsøger at sælge mig ting? pete21 Virus, Spyware & Sikkerhed 5 4 oktober 2008 18:03
20 ting, du gjorde ikke kender din pc kunne gøre (måske) computeruler General Software Chat 7 10. jun 2008 13:12
CID popups og andre ting ... Hybr! D Virus, Spyware & Sikkerhed 20 20 marts 2008 20:00
Ting at overveje, når der starter ud ... Cobalt Off Topic Discussion 1 14 november 2006 05:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.