vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Asioita, joita ärsyttää sinua?

Reply

Thread Tools
Old 6 kesäkuu 2008, 06:48
Rahoittajien ryhmän

Default Asioita, joita ärsyttää sinua?

Hei kaikki,
Seuraavassa on muutamia asioita, joita ärsyttää minua päivittäin tekemisissä:

1. Ajattelematon kuljettajat ( Esimerkki: minä olen tiellä, joka rajoittuu 40mph, olen tällä hetkellä tekemässä 45mph vain lopettaa autojen ratsastaa minun perse, mutta olen edelleen yli vienyt keskimäärin 10 kertaa päivässä ... Olen jo OVER nopeusrajoitus mitä enemmän nämä ihmiset haluavat? ja sitä ei voi nähdä kirkkaan punainen ja valkoinen L levyt ... mutta tämä ei ole keinoja suunnattu kaikille kuljettajille vain malttamaton idiootteja)

2. Ihmiset, jotka antavat tietä pitkän kun olen niiden taustalla (Vaikka Inhoan sitä, kun ihmiset eivät anna periksi minulle "tekopyhä" Tiedän)

3.People joka käyttää sanaa "Noob" joka lauseen tai offline-tilassa, ja mielestäni se on perimmäinen loukkaus? ( Se on vielä pahempaa kun ei peli)

4. Puhaltaa ja puhaltaa minun elintarvikkeiden asti mielestäni turvallista syödä ja sitten polttaa suuni ( Damn ruokaa vannon se ei sitä varten)

5. Miten tyttöystäväni voittaa jokainen väite ei ole väliä, mitä aihe on, miten se alkoi jne. Se voi olla siitä, tietokoneita, joissa hän ei ole tietoinen what so ever tietoa ja hän oli silti minusta tyhmää ja väärin

Mutta mitä minä olen todella kiinnostunut siitä, mitä saa sinä vihainen?

Old 6 kesäkuu 2008, 07:41
Rahoittajien ryhmän

Ihmiset, jotka tietävät kaiken. Ne on siellä tehnyt, jne. He tietävät enemmän työtäni kuin minä, blah blah blah. Mutta he dont .........
Asia on, he todella uskovat, että he tekevät niin, että ne eivät ole teknisesti valehtelee .. joten En voi sanoa muuta tai sitten jäljelle jää iso väite, joka saa aikaan mitään, koska ne ovat täysin tietämätön siitä, että he todella tiedä mitään ......... booo, hisss.
Old 6 kesäkuu 2008, 07:48
Rahoittajien ryhmän

Mikä työsi?
Old 6 kesäkuu 2008, 07:55
Rahoittajien ryhmän

Virallisesti, moottoriajoneuvojen teknikko. Mekaanikko ........ Mutta nyt pätevä opettaja. Opetti tänä aamuna todella, loved it ....... Uusi minulle, mutta wow, it's great.
Old 6 kesäkuu 2008, 09:11
Rahoittajien ryhmän

mistä Aihe opetat? ja millä tasolla?

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 6 kesäkuu 2008, 14:39
Malware-ryhmän

Voisin saada mielenkiintoisia palautetta tästä, mutta ...

Tointa foorumeilla koostuu kokonaan textspeak tai netspeak todella ärsyttää minua. Eivät kaikki meistä viettävät elämäämme kutoma. Kyllä, Englanti on ainoa kieli, en voi ymmärtää, ja olen mieluummin lauseet on rakennettu sanoista, jotka ovat ainakin yleisesti tunnustettu on Englanti. Välimerkit on parempi, mutta ei ole ehdoton vaatimus. Ja on niin paljon voimavaroja ja apuohjelmia oikeinkirjoituksen .........

* rant over * Yritän takkini .....

My System: It's all kaivoksen ...

Processor (s):
C2d E6750 2,66 GHz
Emolevy:
Gigabyte P35C-DS3R
RAM-muisti:
2 x 1Gb Corsair DDR2 XMS2 PC26400
Graphics Card (s):
GeForce 8600GT
Äänikortti:
Creative X-Fi
Kiintolevy (t):
Maxtor 320GB
Optinen asema (t):
Pioneer DVD-RW
Asia / PSU:
Antec 900 / Antec TruPower Trio 650
Jäähdytys:
Eri Antec + Zalman 92mm
Network / Internet:
ASUS Router / VirginMedia
Monitor (t):
LGL226WQ 22 "Widescreen
Operating System (s):
XP Pro SP3
Old 6 kesäkuu 2008, 14:54
Rahoittajien ryhmän

Olen täysin samaa mieltä Glaswegian, en pidä tekstin puhua, afterall, ei ole merkkiraja virkaa kuin ei teksteistä. Satunnainen mainita emotes tai lol tai vastaava, mutta niin pitkälle kuin lähden foorumeilla.
Old 6 kesäkuu 2008, 18:06
Jäsen

ihmiset lausunnon absolutrly kaiken.
rap-musiikkia ".
peoplw että mielestäni ne ovat suuria.
sanasta noob.
ihmisiä, jotka yhdistävät numeroita ja kirjaimia tehdä sanoja.
ihmisiä, jotka tietoisesti Sana sanaa väärin. kuten yooh ja werds.
Toyota Prius kuljettajat ajattelu he tekevät ympäristön hyväksi, kun he tappavat nopeammin. (on vähemmän päästöjä käytetään tuotannossa 2 Jeep Wranglers kuin 1 Prius. ja paristot on lähes mahdoton hävittää siististi) (sorry jos on olemassa jokin Prius kuljettajat luet tätä)
Old 7 kesäkuu 2008, 06:28
Rahoittajien ryhmän

Got Another Thing lisätä, kun minun internet kuolee ilman syytä.
Old 7 kesäkuu 2008, 11:12
Moderator Group

64-bittinen Vista oli todella cheesing minut pois viime yönä, kun yritän asentaa sen uuden rakentaa.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Virus yrittää myydä minulle asioita? pete21 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 5 4th Lokakuu 2008 18:03
20 Tavarat te didnt tietää pc voisi tehdä (ehkä) computeruler General Software Chat 7 10th Jun 2008 13:12
CID Ponnahdusikkunat ja muut asiat ... Hybr! D Virusten, vakoiluohjelmien & Security 20 20th Mar 2008 20:00
Pitää ottaa huomioon, kun aloitetaan ulos ... Koboltti Off Topic Discussion 1 14. marraskuu 2006 05:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.