![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Seuraavassa on muutamia asioita, joita ärsyttää minua päivittäin tekemisissä: 1. Ajattelematon kuljettajat ( Esimerkki: minä olen tiellä, joka rajoittuu 40mph, olen tällä hetkellä tekemässä 45mph vain lopettaa autojen ratsastaa minun perse, mutta olen edelleen yli vienyt keskimäärin 10 kertaa päivässä ... Olen jo OVER nopeusrajoitus mitä enemmän nämä ihmiset haluavat? ja sitä ei voi nähdä kirkkaan punainen ja valkoinen L levyt ... mutta tämä ei ole keinoja suunnattu kaikille kuljettajille vain malttamaton idiootteja) 2. Ihmiset, jotka antavat tietä pitkän kun olen niiden taustalla (Vaikka Inhoan sitä, kun ihmiset eivät anna periksi minulle "tekopyhä" Tiedän)3.People joka käyttää sanaa "Noob" joka lauseen tai offline-tilassa, ja mielestäni se on perimmäinen loukkaus? ( Se on vielä pahempaa kun ei peli) 4. Puhaltaa ja puhaltaa minun elintarvikkeiden asti mielestäni turvallista syödä ja sitten polttaa suuni ( Damn ruokaa vannon se ei sitä varten) 5. Miten tyttöystäväni voittaa jokainen väite ei ole väliä, mitä aihe on, miten se alkoi jne. Se voi olla siitä, tietokoneita, joissa hän ei ole tietoinen what so ever tietoa ja hän oli silti minusta tyhmää ja väärin Mutta mitä minä olen todella kiinnostunut siitä, mitä saa sinä vihainen? |
|
| |||
| |||
| Ihmiset, jotka tietävät kaiken. Ne on siellä tehnyt, jne. He tietävät enemmän työtäni kuin minä, blah blah blah. Mutta he dont ......... Asia on, he todella uskovat, että he tekevät niin, että ne eivät ole teknisesti valehtelee .. joten En voi sanoa muuta tai sitten jäljelle jää iso väite, joka saa aikaan mitään, koska ne ovat täysin tietämätön siitä, että he todella tiedä mitään ......... ![]() booo, hisss. |
|
| |||
| |||
Mikä työsi? |
|
| |||
| |||
| Virallisesti, moottoriajoneuvojen teknikko. Mekaanikko ........ Mutta nyt pätevä opettaja. Opetti tänä aamuna todella, loved it ....... Uusi minulle, mutta wow, it's great. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mistä Aihe opetat? ja millä tasolla?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisin saada mielenkiintoisia palautetta tästä, mutta ...
Tointa foorumeilla koostuu kokonaan textspeak tai netspeak todella ärsyttää minua. Eivät kaikki meistä viettävät elämäämme kutoma. Kyllä, Englanti on ainoa kieli, en voi ymmärtää, ja olen mieluummin lauseet on rakennettu sanoista, jotka ovat ainakin yleisesti tunnustettu on Englanti. Välimerkit on parempi, mutta ei ole ehdoton vaatimus. Ja on niin paljon voimavaroja ja apuohjelmia oikeinkirjoituksen ......... * rant over * Yritän takkini ..... My System: It's all kaivoksen ...
|
|
| |||
| |||
| Olen täysin samaa mieltä Glaswegian, en pidä tekstin puhua, afterall, ei ole merkkiraja virkaa kuin ei teksteistä. Satunnainen mainita emotes tai lol tai vastaava, mutta niin pitkälle kuin lähden foorumeilla. |
|
| |||
| |||
| ihmiset lausunnon absolutrly kaiken. rap-musiikkia ". peoplw että mielestäni ne ovat suuria. sanasta noob. ihmisiä, jotka yhdistävät numeroita ja kirjaimia tehdä sanoja. ihmisiä, jotka tietoisesti Sana sanaa väärin. kuten yooh ja werds. Toyota Prius kuljettajat ajattelu he tekevät ympäristön hyväksi, kun he tappavat nopeammin. (on vähemmän päästöjä käytetään tuotannossa 2 Jeep Wranglers kuin 1 Prius. ja paristot on lähes mahdoton hävittää siististi) (sorry jos on olemassa jokin Prius kuljettajat luet tätä) |
|
| |||
| |||
| Got Another Thing lisätä, kun minun internet kuolee ilman syytä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 64-bittinen Vista oli todella cheesing minut pois viime yönä, kun yritän asentaa sen uuden rakentaa.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Virus yrittää myydä minulle asioita? | pete21 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 4th Lokakuu 2008 18:03 |
| 20 Tavarat te didnt tietää pc voisi tehdä (ehkä) | computeruler | General Software Chat | 7 | 10th Jun 2008 13:12 |
| CID Ponnahdusikkunat ja muut asiat ... | Hybr! D | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 20 | 20th Mar 2008 20:00 |
| Pitää ottaa huomioon, kun aloitetaan ulos ... | Koboltti | Off Topic Discussion | 1 | 14. marraskuu 2006 05:56 |
| Thread Tools | |
| |