![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal, Hier is een paar dingen die irriteren me op een dagelijkse basis: 1. Onattent bestuurders ( Voorbeeld dat ik op een weg die beperkt is tot 40 mph, ik ben momenteel bezig met 45 mph alleen tot auto's rijden mijn kont stoppen, en toch heb ik nog steeds word overgenomen gemiddeld 10 keer per dag ... Ik ben al over de snelheid beperken wat meer te doen deze mensen willen? en kunnen ze niet zien mijn helder rood en wit L borden ... maar dit is op geen enkele wijze gericht aan alle bestuurders alleen de ongeduldige idioten) 2. Mensen die manier voor de lange als ik achter hen (Hoewel ik het haat het als mensen niet weg te geven aan mij "hypocriet" i know)3.People die gebruik maken van het woord "Noob" in elke zin op of offline en denk dat het de ultieme belediging? ( Het is nog erger als er geen gaming) 4. Blazen en blies op mijn eten totdat ik denk dat het veilig om te eten en dan branden mijn mond, ( Damn Eten Ik zweer het doet het op doel) 5. De manier waarop mijn vriendin wint elk argument niet uit wat het onderwerp is, hoe het begon, enz., kan worden over computers, waarin ze niet op de hoogte wat er ooit zo over en ze had nog steeds voel ik me dom en fout Maar wat ik echt ben geïnteresseerd in is wat krijgt jij geërgerd? |
|
| |||
| |||
| Mensen die weten het allemaal. Ze zijn er gedaan enz. Ze weten meer over mijn werk dan ik, blah blah blah. Maar zij dont ......... Thing is, zij werkelijk geloven dat ze dat doen ze technisch niet liggen .. dus ik zeg cant anders of ik zal overblijven met een grote argument dat zal niets bereiken als ze volledig onbewust van het feit dat ze eigenlijk niets weten ......... ![]() booo, hisss. |
|
| |||
| |||
whats your job? |
|
| |||
| |||
| Officieel, Motor Vehicle Technician. Mechanic ........ Maar nu een gekwalificeerde docent. Leerde vanmorgen eigenlijk, loved it ....... Nieuw voor mij maar wow, geweldig het is. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| welk onderwerp wilt u leren? en op welk niveau?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik kan ontvangen enkele interessante feedback op dit, maar ...
Berichten in forums volledig uit textspeak of netspeak echt irriteren me. Niet alle van ons besteden ons leven texting. Ja, Engels is de enige taal die ik kan begrijpen, en ik liever zinnen worden opgebouwd uit woorden die op zijn minst algemeen erkend als het Engels. Interpunctie is beter, maar geen absolute vereiste. En er zijn zoveel middelen en add-ins voor spelling ......... * rant over * Ik krijg mijn jas ..... Mijn Systeem: Het is allemaal van mij ...
|
|
| |||
| |||
| Ik ben het volledig met u eens inwoners van Glasgow, ik hou niet van de tekst spreken, Afterall, is er geen tekenlimiet voor posten als er is voor de teksten. De incidentele vermelding van emotes of lol of iets dergelijks, maar dat is voor zover ik ga op forums. |
|
| |||
| |||
| mensen met een advies over absolutrly alles. rap 'muziek'. peoplw die denken dat ze zijn geweldig. het woord noob. mensen die nummers combineren en letters om woorden te maken. mensen die bewust betovering woorden verkeerd. zoals yooh en werds. Toyota Prius bestuurders denken ze doen voor het milieu een plezier als ze doden het sneller. (er zijn minder emissie gebruikt bij de productie van 2 jeep wranglers dan 1 Prius. en de batterijen zijn vrijwel onmogelijk te ontdoen van schoon) (sorry als die er zijn prius het lezen van deze stuurprogramma's) |
|
| |||
| |||
| Heb je nog iets toe te voegen, Als mijn internet sterft zonder reden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 64 bit Vista was echt cheesing me af gisteravond wanneer het proberen om het te installeren op een nieuwe te bouwen.