mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Ting som irritere deg?

Reply

Thread Tools
Old 6te 2008 jun 06:48
Donor Group

Default Ting som irritere deg?

Hei alle,
Her er noen ting som irritere meg på en dag til dag basis:

1. Inconsiderate drivere ( Eksempel er jeg på en vei som er begrenset til 40mph, jeg er for tiden gjør 45mph bare å stoppe biler ridetur opp min rompe, og likevel er jeg fortsatt over tatt i gjennomsnitt 10 ganger om dagen ... I'M allerede over fartsgrensen hva mer trenger disse menneskene vil? og kan de ikke se mitt lys rød og hvit L plater ... men dette er på ingen måte rettet mot alle drivere bare utålmodig idioter)

2. Folk som vike for å lenge når jeg er bak dem (Selv om jeg hater det når folk ikke vike for meg "hykler" Jeg vet)

3.People som bruker ordet "Noob" i hver setning eller offline, og tror det er den ultimate fornærmelse? ( Det er enda verre når det ikke gaming)

4. Blåser og blåser på maten min før jeg overveie dens trygg å spise og deretter brenne munnen min, ( Damn mat Jeg sverger den gjør det med vilje)

5. Måten kjæresten min vinner hver eneste argumentet uansett hva motivet er, hvordan det startet etc, kan det være om datamaskiner der hun har ingen kunnskap om hva det noen gang om, og hun hadde fortsatt å føle meg dum og galt

Men det jeg virkelig er interessert i er hva får du irritert?

Old 6te 2008 jun 07:41
Donor Group

Folk som vet alt. De har vært der gjort det osv. De vite mer om jobben min enn jeg gjør, blah blah blah. Men de dont .........
Ting er, de tror faktisk at de gjør så de er ikke teknisk lyver .. så jeg skrånende si noe annet eller vil jeg sitte igjen med en stor krangel som vil oppnå noe som de er fullstendig uvitende om det faktum at de faktisk vet ingenting ......... booo, hisss.
Old 6te 2008 jun 07:48
Donor Group

whats your job?
Old 6te 2008 jun 07:55
Donor Group

Offisielt Motor Vehicle Tekniker. Mekaniker ........ Men nå en kvalifisert lærer. Var undervisningen i morges faktisk, loved it ....... Nytt for meg, men wow, er det flott.
Old 6te 2008 jun 09:11
Donor Group

hva faget du underviser? og på hvilket nivå?

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 6te 2008 jun 14:39
Malware Group

Jeg kan få noen interessante tilbakemeldinger om dette, men ...

Innlegg i forum består utelukkende av textspeak eller netspeak virkelig irritere meg. Ikke alle av oss tilbringer våre liv tekstil. Ja, er engelsk det eneste språk jeg kan forstå, og jeg foretrekker setninger som skal bygges av ord som er minst generelt anerkjent for å være engelsk. Tegnsetting er å foretrekke, men ikke et absolutt krav. Og det er så mange ressurser og tillegg for stavemåte .........

* rant over * Jeg henter frakken min .....

Min System: It's all mine ...

Prosessor (er):
C2D E6750 2,66
Hovedkort:
Gigabyte P35C-DS3R
RAM-minne:
2 x 1 GB Corsair DDR2 XMS2 PC26400
Graphics Card (s):
GeForce 8600GT
Lydkort:
Creative X-Fi
Harddisk (er):
Maxtor 320Gb
Optisk stasjon (er):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
Antec 900 / Antec TruPower Trio 650
Cooling:
Various Antec + Zalman 92mm
Nettverk / Internett:
ASUS Router / VirginMedia
Skjerm (er):
LGL226WQ 22 "Widescreen
Operating System (s):
XP Pro SP3
Old 6te 2008 jun 14:54
Donor Group

Jeg helt enig med deg Glaswegian, jeg liker ikke teksten snakker, afterall, det er ikke et tegn på innlegg som det er for tekster. Den tidvise omtale av emotes eller lol eller lignende, men det er så vidt jeg gå på fora.
Old 6te 2008 jun 18:06
Medlem Group

mennesker med en mening om absolutrly alt.
rap 'music'.
peoplw som tror de er gode.
ordet noob.
folk som kombinerer tall og bokstaver for å lage ord.
mennesker som bevisst stave ord feil. som yooh og werds.
Toyota Prius drivere tenker de gjør miljøet en tjeneste når de dreper den raskere. (det er mindre utslipp brukes i produksjonen av 2 jeep wranglers enn 1 prius. og batteriene er nesten umulig å kvitte seg med rent) (beklager hvis det er noen prius drivere leser dette)
Old 7nde jun 2008, 06:28
Donor Group

Fikk en annen ting å legge til, da min internett dør uten grunn.
Old 7nde jun 2008, 11:12
Moderator Group

64 bit Vista var egentlig cheesing meg av i går kveld når du prøver å installere den på et nybygg.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Virus prøver å selge meg ting? pete21 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 5 4 okt 2008 18:03
20 ting du gjorde ikke vet PCen kunne gjøre (kanskje) computeruler General Software Chat 7 10 juni 2008 13:12
Cid Popups og andre ting ... Hybr! D Virus, spionprogrammer og sikkerhet 20 20 mars 2008 20:00
Ting du bør vurdere når du starter opp ... Kobolt Av Emne Diskusjon 1 14 nov 2006 05:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.