![]() |
|
| |||
| |||
| Id love hit alla saker som stick i huvudet huruvida en låt citerar etc: ironi: En man drar upp utanför en lokal butik och hoppar ut hans car.He bursts genom butiken dörrar vapen strålande, säger han till kassören "lämna över kontanter eller dö" den unga kassörskan händer honom innehållet i kassan. Han driver utanför att upptäcka hans bil hade blivit stulen ... låten: "Jag vet en låt som kommer att få på dina nerver" skränande få den ur mitt huvud |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mitt System: Mean Machine!
|
|
| |||
| |||
| lmao ok jag var i botten engelska för 4 år sundet |
|
| |||
| |||
| du äger ägs ägs ow-ned, nu har fastnat i mitt huvud och du fail.org som var så rolig |
|
| |||
| |||
| tillbaka till mig nu och 4 timmar nu |
|
| |||
| |||
| finns det datorer i engelsk klass? eller är du på en bärbar dator? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet en låt som du får på dina nerver hehe en joe pasqualie klassiker! troligaste spält hans namn fel!
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Joe Pasquale tror jag, och ni klassiska men jag skränande få cew27 länken i mitt huvud prova det ![]() http://cew27.justgotowned.com/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| finns några fler (INTE KLICKA HÄR OM DU HAR LJUSKÄNSLIG epilepsi, nämligen EPILEPSI av något slag)
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Inget ljud från interna högtalarna, och endast bara vänster huvudet telefonen fungerar | Jon87 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 0 | 27 maj 2009 20:44 |
| Head Set högst 100 pund | craiig | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 5 | 7 mars 2009 06:02 |
| IEEE 1394 chef för moderkort / Frontpanel Anslutningar | Katana | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 27 februari 2009 20:34 |
| Bluetooth huvudet inställd | pest79456 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 23 juli 2008 02:57 |
| BSOD föder upp det fula huvud. | Macmac508 | General Hardware Chat | 4 | 6 februari 2008 06:58 |
| Thread Tools | |
| |