mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Ting at sutte om din bolig

Reply

Thread Tools
Old 7 januar 2008, 16:15
Medlem Gruppen

Default Ting at sutte om din bolig

Bare troede, at jeg gerne gøre denne tråd til at se, hvordan det gik ned.
De ting, der sutter om vores hus er de dumme trapper, som gør enorme krakning lyde, når du går på dem på grund af dårligt lagt gulv. Det faktum, at vi har 7 tv-apparater og kun én af dem arbejder som følge af himlen boksen er installeret forkert. De dumme bruser, som altid har sorte crusty stuff blokeres dysen ting. Kedlen, som gør meget høj summende lyde hvert 5. minut i løbet af dagen på grund af at blive brudt. Og endelig garagen, som ser temmelig meget gerne have et bombsite. Vi har også 2 katte med IQ et svin foster og en virkelig tyk hund der altid craps hele huset og RIP alle tapet off og den slags tæller som en anden ting, der stinker om vores hus.
I virkeligheden bør gøre mere ranting som denne. Det gør mig godt.
Old 7 januar 2008, 18:55
Donor-Gruppen

Sikke en morsom topic.lol
Ting at sutte om mit hus, er det rod, at min hund har gjort af it.He doesnt crap som din Jimmy men han er stor (en Doberman, engelsk Pointer kryds) og moults constantly.So møbler og tæpper er permanent dækket med hunde hår .
Hmm, hvad ellers.
Det er på toppen af en meget stejl bakke, så tager hunden til nærmeste park er et mareridt forårsage Jeg ved jeg er nødt til at gå 2 miles op bakke at komme hjem igen.
Det er halvt så mine naboer undertiden klage over støj.
Det har en åben ild, men ingen åben ild centralvarme, så jeg er nødt til at købe olie til opvarmning af det sted og se varme fra logfiler og kul går til spilde op damn skorstenen.
Mit værksted er også en smuk mange no go-område, fuld af knækkede computere, skærme og alle slags crap, der skal smides i en springe.
Oh og alle de håndtag falder af PVC vinduesrammer eller anden grund? Lol