mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Ting at sutte om din bolig

Reply

Thread Tools
Old 7 januar 2008, 16:15
Medlem Gruppen

Default Ting at sutte om din bolig

Bare troede, at jeg gerne gøre denne tråd til at se, hvordan det gik ned.
De ting, der sutter om vores hus er de dumme trapper, som gør enorme krakning lyde, når du går på dem på grund af dårligt lagt gulv. Det faktum, at vi har 7 tv-apparater og kun én af dem arbejder som følge af himlen boksen er installeret forkert. De dumme bruser, som altid har sorte crusty stuff blokeres dysen ting. Kedlen, som gør meget høj summende lyde hvert 5. minut i løbet af dagen på grund af at blive brudt. Og endelig garagen, som ser temmelig meget gerne have et bombsite. Vi har også 2 katte med IQ et svin foster og en virkelig tyk hund der altid craps hele huset og RIP alle tapet off og den slags tæller som en anden ting, der stinker om vores hus.
I virkeligheden bør gøre mere ranting som denne. Det gør mig godt.
Old 7 januar 2008, 18:55
Donor-Gruppen

Sikke en morsom topic.lol
Ting at sutte om mit hus, er det rod, at min hund har gjort af it.He doesnt crap som din Jimmy men han er stor (en Doberman, engelsk Pointer kryds) og moults constantly.So møbler og tæpper er permanent dækket med hunde hår .
Hmm, hvad ellers.
Det er på toppen af en meget stejl bakke, så tager hunden til nærmeste park er et mareridt forårsage Jeg ved jeg er nødt til at gå 2 miles op bakke at komme hjem igen.
Det er halvt så mine naboer undertiden klage over støj.
Det har en åben ild, men ingen åben ild centralvarme, så jeg er nødt til at købe olie til opvarmning af det sted og se varme fra logfiler og kul går til spilde op damn skorstenen.
Mit værksted er også en smuk mange no go-område, fuld af knækkede computere, skærme og alle slags crap, der skal smides i en springe.
Oh og alle de håndtag falder af PVC vinduesrammer eller anden grund? Lol
Dens virkelig ikke så slemt et hus, jeg lige selv Id komme og slutte dig og få en jamren;)

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 7 januar 2008, 22:39
Donor-Gruppen

Ting at sutte om mit hus:
Snarere end en dør, mit værelse har et stort stykke sort plastik, at jeg er sikker på vil smelte til vægge og fælde mig i tilfælde af brand.
Jeg har tre vinduer i mit værelse, men ingen af dem åbne, og vi har ikke AC.
Min far var nødt til at tilbringe en måned om fastsættelse af gulv ovenpå fordi gulvet blev lavet med kun et lag krydsfiner ... squeaky krydsfiner.
Jeg har ikke et skab.
Min binder en tendens til ikke at arbejde, så jeg forlader dem ned hele tiden.
Min kælder er ikke blevet loftsplader ... der er faktisk rigtig rart, når du kører kabler.

Det er alt jeg kan tænke på off toppen af mit hoved. Mit skrivebord er noget rod, men det er min skyld, ikke mit hus's.
Old 8 januar 2008, 05:23
Donor-Gruppen

Rådet skat lol

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 14 januar 2008, 15:30
Medlem Gruppen

Jeg er nødt til at gå op 3 flyvninger på trappen for at komme til min øvre soveværelse, og normalt enten for koldt eller for varmt. min trådløse forbindelse er crap, på grund af placering. selv med under-gulvvarme i en af bad-værelser er stadig temmelig koldt, når intensivering ud efter et brusebad. og vi venter stadig på glasset til at blive puttet i nedenunder franske døre, der har været substitued (for tiden) med plastfolie.
Old 14. januar 2008, 15:42
Donor-Gruppen

Den blodige konstant stormløb af edderkopper.

Og det faktum, at vi ikke har en kat endnu.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 14 januar 2008, 17:11
Donor-Gruppen

Det stinker ill bevæge sig ud af mit hus, når der lever i det hele mit liv.

Men hallen er blevet strippet off alle væg papir og belastninger af gips er kommet ud og dens blevet gerne, at for over 10 år, min far aldrig fik runde til at gøre det færdigt. Hvilket er en skam, da resten af huset ser pæn.

CG

Mit system: Edb

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Bundkort:
ABIT IN9
RAM Hukommelse:
2x 1GB Patriot
Grafikkort (r):
XFX 8800GTS 320MB
Lydkort:
Harddisk (e):
750 GB indre, 400GB Eksterne
Optisk drev (r):
LG 20x DVD re-forfatter
Sag / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Køling:
Zalman HSF
Network / Internet:
Monitor (s):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 14. januar 2008, 17:18
Ny Medlem Gruppen

Mines den værste af alle dine.

- Jeg bor i min kælderen i mit hus, og byen har gjort opførelse på kloak pipe linjer, De Faste det for nogle ukendt årsag. Vi har aldrig haft problemer, indtil de **** ed ca. Ive fået oversvømmet i min kælder hver vinter og forår med ligesom en mund af vand, mens ilden afdeling pumper det helvede vand ud. Dum by, Dette var menneskeskabte ikke moder natur.

- Vinduerne i kælderen, hvor installeres, når min bedstefar bruges til at leve i min Antikke hus, så jeg får det helvede nord vinden blæser i og jeg er bogstaveligt indefrysning mine nødder off.

--
Old 22 januar 2008, 18:32
Bandlyst Gruppen

og de ting, der sutter om mine
garagen døren er virkelig højt, har det samme tæppe overalt oplagres, undtagen min familie værelse at carpit er durty og gamle mit Sade doesnt arbejde mit værelse behov Genopmalet min spisestue har grimme molding

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 24 januar 2008, 06:00
Donor-Gruppen

Sikke en genial emne!

Når en vandhane er tændt eller slukket, eller vaskemaskine eller opvaskemaskine er på, rørene bang og vågner alle op

Ja, hunden, en fuld størrelse Rough Collie! Love ham til bits selv, men Hår, den MUD!

£ 2000 om året Rådet skat c / o vores vidunderlige Labour Rådet.

Ja, edderkopper og woodlice!

1 microwatt digitalt tv senderen i Sheffield, der er blokeret af ikke bare den forkerte type blade!

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
HP F1905 Flat Monitor Color Bars Blinkende sparkyrhett Grafikkort & Monitors 1 26 april 2009 13:17
Video Card RAM - laptop skærmkort sutte elioenai Grafikkort & Monitors 3 15 marts 2009 14:49
Am ny her, så jeg siger hej til alle i da house luqmoon Indføre Yourself Her 3 22 december 2008 09:08
BroChaz i salen ... BroChaz Indføre Yourself Her 7 6. okt 2008 18:29
Sutter eller Blow? Antec 900 ..... Bubba Cases & Strømforsyninger 10 20. sep 2008 10:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.