![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Juuri ajatus I'd tehdä tämän säikeen nähdä, miten se meni alaspäin. Asioista, jotka imevät meidän talo on typerä portaita, jotka saavuttavat suuria krakkausprosessin ääniä, kun kävelet niitä johtuu siitä, että huonosti mukaisesti puheenvuoro. Se, että meillä on 7 televisiot ja vain yksi niistä toimii johtuu taivaalle laatikko asennetaan väärin. Typerä suihku, joka on aina musta kuortunut kamaa tukkeutuminen suuttimen asia. Kattila, joka tekee hyvin äänekäs pörinä ääniä 5 minuutin välein päivän aikana johtuu murtamatta. Ja lopuksi autotalli, joka näyttää melko paljon kuin bombsite. Meillä on myös 2 kissojen kanssa Älykkyysosamäärän sika alkio ja todella paksu koira, joka aina craps koko talon ja rippaa kaikki tapetit pois ja tällaista lasketaan toinen asia, joka imee meidän talo. En todellakaan pitäisi tehdä enemmän ranting näin. Se saa minut hyvälle mielelle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onpa hauska topic.lol
Asioita, jotka imevät noin kotiini ovat sotku, että koirani on tehty it.He doesnt crap kuten sinunkin Jimmy mutta hän on suuri (a Doberman, Englanti Pointer ristiin) ja moults constantly.So huonekalut ja matot ovat pysyvästi kuulu koiran karva . Hmm, mitä muuta. On yläreunassa hyvin jyrkkä mäki, joten ottamalla koiran lähin puisto on painajainen aiheuttaa Tiedän, että minulla on kävellä 2 mailia ylös mäkeä päästä kotiin. Se on osittain irrotettava joten naapurit joskus valittaa melusta. Se on avoin palo mutta ei nuotiolla keskuslämmitys joten olen ostaa öljyä kuumennetaan ja katsella lämpöä lokit ja hiilen menee hukkaan jopa se pirun savupiippu. Oma autotalli on myös melko paljon no go "-alue, joka on täynnä rikki tietokoneet, näytöt ja kaikenlaista roskaa, joka on heitetty, joka ohittaa. Voi ja kaikki kahvat putoavilta PVC ikkunanpuitteiden jostain syystä? Lol Sen oikeastaan ole niin huono talo, juuri vaikka Id Tule sinä ja on kitistä;) My System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Asioita, jotka imevät noin minun talo: Sen sijaan ovi, oma huone on suuri arkki mustaa muovia, että olen varma, että se sulaa ja seinät ja ansa minua tulipalon sattuessa. Minulla kolme ikkunat omassa huoneessa, mutta yksikään niistä ei avata eikä meillä ole AC. Isäni oli viettää kuukauden vahvistamisesta kerros yläkerrassa, koska lattia oli tehty vain yksi kerros vaneri ... kitisevä vaneri. Minulla ei ole closet. Oma sitoo yleensä ei toimi, niin jätän ne kaiken aikaa. Oma kellarissa ei ole saanut enimmäismäärän laatat ... joka on itse asiassa todella mukavaa, kun käynnissä kaapeleita. Se on kaikki, mitä voin ajatella off the top of my head. Oma pöytä on sotkuinen, mutta se on minun syytäni, ei minun Talon. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Neuvoston vero lol
| |||
| |||
| Olen kävelemään jopa 3 lennot portaiden päästä minun Ylemmässä makuuhuoneessa, ja sen yleensä joko liian kylmä tai liian kuuma. Oma langaton yhteys on paska, koska sijainti. jopa alle-lattialämmitys yhdessä kylpyyn-huoneet on vielä aika kylmä, kun tehostamalla jälkeen suihkuun. ja odotamme edelleen lasin otettavat alakerran Ranska ovet, jotka on substitued (tällä hetkellä) ja muovikelmuun. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verinen jatkuvaa hyökkäystä Robotit. Ja siihen meillä ei ole kissaa vielä.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se imee huonosti olla muuttamassa pois kotiini jälkeen elävät sen koko elämäni ajan. Mutta sali on riisuttu pois kaikki seinään paperia ja lataa kipsiin on tullut ja sen on näin yli 10 vuotta isäni koskaan saanut kierroksen viimeistely sitä. Mikä on sääli, koska muualla talossa näyttää hyvältä. CG
|
| |||
| |||
| Mines pahin pois kaikki sinun. - Asun omassa kellarissa kotiini ja kaupunki on tehnyt rakentamiseen viemärissä putki linjat, ne vahvistivat sen joidenkin tuntemattomasta syystä. Meillä ei ole koskaan ollut ongelmia, kunnes ne **** ed noin. Ive ollut saada tulvineilla omassa kellarissa joka talvi ja kevät kanssa kuin jalka vettä, mutta paloasemalle pumput jumala hemmetin vesi pois. Typerä kaupungin Tämä oli ihmisen tekemä ei äiti luontoa. - The ikkunat kellarissa jos ne on asennettu, kun suuri isoisä käyttää elää minun Antique talo, joten saat jumala hemmetin pohjoiseen tuulen puhaltavan ja olen kirjaimellisesti jäädyttäminen minun pähkinät pois. -- |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hyvin ne asiat, jotka imevät noin kaivoksen
autotallin ovi on todella kovaa, että sillä on sama matto kaikkialla paitsi perheeni huone että carpit on durty ja vanhat minun Sade doesnt työtä minun huone on repainted minun ruokasali on ruma simssi My System: #
|
|
| |||
| |||
| Mikä loistava aihe! Jos hana on päällä tai pois päältä, tai pesukone tai astianpesukone ovat, putket bang ja vanavedessä kaikki ylös Kyllä, koira, koko sized Rough Collie! Love häntä bittiä mutta, mutta Hiukset, että MUD! £ 2000 vuodessa valtuuston vero c / o meidän ihana Labour valtuustoon. Kyllä, robotit ja woodlice! 1 microwatt digitaalista TV-lähetintä vuonna Sheffield, joka on estänyt ei vain väärä tyyppi lähtee!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| HP F1905 Levyvalmisteet Monitor Color Bars, Vilkkuu | sparkyrhett | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 26. Huhtikuu 2009 13:17 |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Olen uusi täällä, niin sanon hi kaikille da house | luqmoon | Esittele itsesi Täällä | 3 | 22. Joulukuu 2008 09:08 |
| BroChaz tässä salissa ... | BroChaz | Esittele itsesi Täällä | 7 | 6. lokakuu 2008 18:29 |
| Suck tai Blow? Antec 900 ..... | Bubba | Kotelot & Virtalähteet | 10 | 20 Sep 2008 10:52 |
| Thread Tools | |
| |