![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik dacht dat ik zou doen deze draad om te zien hoe het ging. De dingen die zuigen over ons huis zijn de domme trap die enorme kraak geluiden als je over hen te wijten aan het slecht gestelde vloer. Het feit dat we 7 televisies en slechts een van hen werkt als gevolg van de hemel vak wordt geïnstalleerd verkeerd. De stomme douche die altijd zwart krokant spul blokkeert de straalpijp ding. De ketel die zeer luid zoemende geluiden om de 5 minuten gedurende de dag als gevolg van zijn gebroken. En tenslotte de garage, die ziet er zo ongeveer als een bombsite. We hebben ook 2 katten met het iq van een varken embryo en een echt dikke hond die altijd craps in heel het huis en alle RIP's de achtergrond uit en dat soort telt als een ander ding dat zuigt over ons huis. Ik moet echt even niet meer ranting zo. Het maakt me een goed gevoel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat een grappige topic.lol
Dingen die zuigen over mijn huis zijn de rotzooi die mijn hond heeft gemaakt van it.He doesnt crap zoals de uwe Jimmy maar hij is groot (een Doberman, Engels Pointer kruis) en moults constantly.So het meubilair en de tapijten zijn permanent bedekt met haar hond . Hmm, wat anders. Het is aan de top van een zeer steile heuvel, dus met de hond naar het dichtstbijzijnde park is een nachtmerrie omdat ik weet dat ik moet lopen 2 mijl tot heuvel naar huis toe. Het is half vrijstaande dus mijn buren soms klagen over geluidshinder. Het heeft een open haard, maar geen open haard, centrale verwarming, dus ik heb te kopen olie voor het verwarmen van de plaats en kijken naar de warmte van hout en kolen gaan afval de verdomde schoorsteen. Mijn garage is ook een pretty much no go gebied, vol met gebroken computers, beeldschermen en allerlei onzin die moet worden gegooid in een overslaan. Oh en alle handvatten dalen van de PVC-kozijnen, om wat voor reden? Lol Zijn echt niet zo slecht een huis, ik heb net al id komen en samen met u en hebben een zeuren;) Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Dingen die zuigen over mijn huis: In plaats van een deur, mijn kamer is een groot vel zwart plastic dat ik ben er zeker van zou smelten op de muren en val ik in geval van een brand. Ik heb drie ramen in mijn kamer, maar geen van hen open en we hebben geen AC. Mijn vader moest uitgeven per maand tot vaststelling van de verdieping boven omdat de vloer is gemaakt met slechts een laag van triplex ... Squeaky multiplex. Ik heb geen kast. Mijn bindt meestal niet werken, dus ik laat ze de hele tijd. Mijn kelder is niet kreeg plafond tegels ... dat is eigenlijk heel mooi bij het uitvoeren van kabels. Dat is alles wat ik kan denken aan de bovenkant van mijn hoofd. Mijn bureau is een puinhoop, maar dat is mijn schuld, niet mijn huis's. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Raad fiscale lol
| |||
| |||
| i have to walk up 3 vluchten van trap te krijgen op mijn bovenste slaapkamer, en zijn meestal ofwel te koud of te warm. mijn draadloze verbinding is onzin, als gevolg van locatie. zelfs met een onder-vloerverwarming in een van de bad-kamer is nog steeds behoorlijk koud toen intensivering na een douche. en we wachten nog steeds op het glas te zetten in de beneden tuindeuren, die is substitued (voor de moment) met plastic vel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De bloedige constante aanval van spinnen. En het feit dat we niet over een kat nog niet.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het zuigt ziek worden verhuizen mijn huis na de levensomstandigheden in heel mijn leven. Maar de zaal is gestript uit alle muur papier en lasten van gips is uitgeschakeld en zijn geweest, zoals dat voor meer dan 10 jaar mijn vader nooit ronde aan het afwerken. Dat is een schande als de rest van het huis ziet er leuk uit. CG
|
| |||
| |||
| Mines de slechtste van alle uwe. - Ik woon in mijn de kelder van mijn huis en de stad heeft gedaan aan de bouw van de rioolbuis lijnen hebben zij het voor sommige onbekende reden. We hebben nooit problemen gehad totdat zij **** ed rond. Ive is getting overstroomd in mijn kelder om de winter en het voorjaar met een voet van het water, terwijl de brandweer pompen de god damn water uit. Stupid stad, Dit was de mens niet gemaakt moeder natuur. - De ramen in de kelder waar geïnstalleerd wanneer mijn grote grootvader gebruikt om te leven in mijn Antique huis, dus ik krijg de god damn noorden wind in en ik ben letterlijk bevriezen mijn noten uit. -- |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en de dingen die zuigen over mijn
de garage deur is echt luid het heeft hetzelfde tapijt overal behalve mijn familie kamer die carpit is durty en oude mijn Sade doesnt werk mijn kamer moet opnieuw mijn eetkamer heeft lelijke molding Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| Wat een briljant topic! Wanneer een kraan is ingeschakeld of uitgeschakeld, of de wasmachine of vaatwasser op, de leidingen bang en iedereen wakker up Ja, de hond, een full-size Rough Collie! Hou hem bits al, maar de HAIR, de MUD! £ 2000 per jaar raad belastingen c / o onze prachtige Arbeid raad. Ja, het spinnen en woodlice! De 1 microwatt digitale tv-zender in Sheffield dat wordt geblokkeerd door niet alleen de verkeerde soort bladeren!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HP F1905 Flat Monitor Color Bars, Flashing | sparkyrhett | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 26 apr 2009 13:17 |
| Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen | elioenai | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2009 14:49 |
| Ben nieuw hier, dus ik zeg hallo aan alle in da house | luqmoon | Introduceer jezelf hier | 3 | 22 dec 2008 09:08 |
| BroChaz in het Huis ... | BroChaz | Introduceer jezelf hier | 7 | 6 okt 2008 18:29 |
| Zuigen of Blow? Antec 900 ..... | Bubba | Cases & Power Supplies | 10 | 20e sep 2008 10:52 |
| Thread Tools | |
| |