![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, ville bare vide, hvad du alle tænke på cykler nedenfor: YAMAHA YZF R 125 ![]() HONDA CBR 125r ![]() Yamaha ser 100 gange bedre i min udtalelse, og koster ca £ 3200 den Honda på den anden side er kendt for sin pålidelighed ... og Thats alle, som appellerer til mig og koster £ 2.700 hvad tror du fyre tror? de sunde meget ens og har top hastigheder på omkring 70-80 km / h. Jeg er på 50% / 50% i øjeblikket. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil have Yam, 100%.
Der plejer være langt mellem dem, medmindre du er på rette spor, og den ene kan være bedre end de andre, så det kommer til pris, driftssikkerhed og image. Yamaha's image gør det ekstra par quid værd det, og jeg kan ikke tror, der er langt mellem dem på pålidelighed, du vil formentlig sælge det længe før det statistikinterval går galt. Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yamaha har væddeløb se det IMHO ![]() Honda ser lidt af et arbejde cykel slags. Mindre sjovt.
|
| |||
| |||
| Thats alle I, som er nødvendige Cheers guys. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ville være den Yamaha for me too. Ser meget pænere.
| |||
| |||
| absolut den Yamaha. ser bedre. det ligner også det ville være lettere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Blue = fav farve. gå med blå !!!!!!
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ændre min Skrifttyper? | pete21 | Windows-operativsystemer | 2 | 29 januar 2009 03:23 |
| Skift af internetudbyder | Garigoun | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 8. sep 2008 10:35 |
| Hjælp mig ændre PCIe 8X til 16X. | punabutta8251 | Grafikkort & Monitors | 5 | 28 april 2008 04:30 |
| Navn Skift | Hybr! D | Fællesskabet News & Chat | 31 | 31 januar 2008 13:41 |
| Skift IP | Jake2392 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 7 | 19 juli 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |