![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal, Ik wilde weten wat jullie allemaal denken over de fietsen hieronder: YAMAHA YZF R 125 ![]() HONDA CBR 125r ![]() De Yamaha ziet er 100 keer beter in mijn opinie en kost ongeveer £ 3.200 de Honda aan de andere kant is bekend om zijn betrouwbaarheid ... thats all en dat spreekt mij en kost £ 2700 what do you guys think? ze zeer goed vergelijkbaar en hebben boven een snelheid van ongeveer 70-80 mph. Ik ben op 50% / 50% op dit moment. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb de Yam, 100%.
Er worden veel wont tussen hen, tenzij je op het spoor en een wellicht beter dan de andere, dus het komt neer op prijs, betrouwbaarheid en imago. De Yamaha's imago maakt het extra paar pond en de moeite waard en ik kan niet dat er veel tussen hen over de betrouwbaarheid, dan zult u waarschijnlijk verkopen, lang voordat zij stats gaat mis. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De Yamaha heeft de race kijken naar het IMHO ![]() Honda ziet er een beetje van een werk fiets soort dingen. Minder leuk.
|
| |||
| |||
| Thats all i nodig Cheers jongens. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zou de Yamaha voor mij ook. Ziet er een stuk mooier.
| |||
| |||
| zeker de Yamaha. ziet er beter uit. Het lijkt ook het zou lichter. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Blauw = fav kleur. gaan met de blauwe !!!!!!
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn Lettertypen? | pete21 | Windows besturingssystemen | 2 | 29 Jan 2009 03:23 |
| Wijziging van de ISP | Garigoun | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 8e Sep 2008 10:35 |
| Help me veranderen PCIE 8x tot 16x. | punabutta8251 | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 28 apr 2008 04:30 |
| Naam wijzigen | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 31 | 31 Jan 2008 13:41 |
| IP wijziging | Jake2392 | Virus, spyware & Security | 7 | De 19 juli 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |