![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, ville bara veta vad ni alla tycker om cyklar nedan: YAMAHA YZF R 125 ![]() HONDA CBR 125r ![]() Yamaha ser 100 gånger bättre enligt min åsikt och kostar runt £ 3200 de Honda å andra sidan, är känd för sin tillförlitlighet ... och thats alla som tilltalar mig och kostar £ 2700 vad gör ni tror? de ljudet mycket lika och har högsta hastighet på cirka 70-80 km / h. Jag är på 50% / 50% för tillfället. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle ha Jamsrot, 100%.
Det brukar vara mycket mellan dem, om du inte är på spåret och en kan vara bättre än de andra, så det kommer till pris, tillförlitlighet och bild. Den Yamaha bilden gör den extra några pund väl värt det och jag kan inte tro att det finns mycket mellan dem på tillförlitlighet, du kommer förmodligen att sälja den långt innan den statistik som går fel. Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yamaha har racing ser att det IMHO ![]() Honda ser lite arbete cykel sådant. Mindre kul.
|
| |||
| |||
| Det var allt jag behövde Skål grabbar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skulle vara Yamaha för mig också. Ser mycket trevligare.
| |||
| |||
| definitivt Yamaha. ser bättre. det också ser ut som det skulle vara lättare. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Blå = Fav färg. gå med blå !!!!!!
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ändra mina typsnitt? | pete21 | Windows-operativsystem | 2 | 29 januari 2009 03:23 |
| Byte av ISP | Garigoun | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 8:e sep 2008 10:35 |
| Hjälp mig att ändra PCIe 8X till 16X. | punabutta8251 | Grafikkort & Skärmar | 5 | 28 april 2008 04:30 |
| Namnändring | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 31 | 31 januari 2008 13:41 |
| Ändra IP | Jake2392 | Virus, spionprogram och säkerhet | 7 | 19 juli 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |