![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nyt meillä on , "Mitä" Ever säie Mietin, jos voisimme tehdä hyödytön tosiasiat säikeen täynnä mitä olisi "nt tiedämme, että on totta, mutta täysin usless, Pitää Sana "jonossa" on ainoa sana, että Englanti kieli on yhä selvemmin samalla tavalla, kun neljä viimeistä kirjainta pois. tai Maa on ainoa planeetta ei nimetty jumala. tai jopa näitä typeriä asioita Se on vastoin lakia BURP tai aivastus on kirkon Nebraska, USA. Norsukannan on ainoa nisäkäs, joka ei voi hypätä! tai Owls ovat ainoita lintuja jotka voivat nähdä väriltään sininen. niin sinulla hyödytön tosiasiat Vierintäsäteiden ympäri että aivojen sinun?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laskuvarjon keksi Leonardo da Vinci-ohjelman vuonna 1515.
| |||
| |||
| Kengurut ovat 3 .. naisten sukuelinten. 1 joista emme tiedä, mitä on tarkoitettu. Delfiinit ovat ainoat muiden eläinten, joka on sukupuolen ilo. Eniten koskaan käyttää jossakin matematiikan yhtälö on nimeltään Grahams numero. Tämä määrä on niin suuri, että jos koko maailmankaikkeus oli tehdä kirjallinen materiaali, mutta silti ei voi olla kirjoitettu. |
|
| |||
| |||
| Niin oli myös helikopteri, ja luulen, että lentokoneen ja ......... |
|
| |||
| |||
| Mehiläiset eivät voi lentää mukaan kaikki me tiedämme aerodynamiikkaa, mutta ne eivät ......... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| A hanhen kaakattaa does'nt kaiku eikä kukaan tiedä miksi
| |||
| |||
| Jokaisella kansalaisella Kentucky on lain mukaan otettava kylvyssä vähintään kerran vuodessa |
|
| |||
| |||
| Quote:
.... on se, että he tarvitsevat sitä tai ei? |
|
| |||
| |||
| N: o sana tässä Englanti kieli rimmaa kanssa "KUUKAUDEN".
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| Minulla ei ole aavistustakaan! huonosti anna mielikuvituksen päättää:-P |