![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nu hebben we een Het "wat" Ever Draad Ik vroeg me af of we kunnen doen een nutteloze feiten draad vol met dingen die je moet `nt weet, dat waar zijn, maar volledig usless, Zoals Het woord "wachtrij" is het enige woord in het Engels, dat is nog steeds op dezelfde manier uitgesproken wanneer de laatste vier letters zijn verwijderd. of Aarde is de enige planeet niet vernoemd naar een god. of zelfs die stomme dingen Het is tegen de wet te boeren, of niezen in een kerk in Nebraska, USA. De olifant is het enige zoogdier dat kan niet springen! of Uilen zijn de enige vogels die kunnen zien van de kleur blauw. zo heb je nutteloze feiten rollend rond in dat brein van jou?
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De parachute werd uitgevonden door Leonardo da Vinci in 1515.
| |||
| |||
| Kangoeroes hebben 3 .. womens geslachtsorganen. 1 waarvan we niet weten wat er voor. Dolfijnen zijn de enige andere dieren die seks heeft voor het plezier. Het grootste aantal ooit gebruikt in een wiskundige vergelijking heet Grahams nummer. Dit aantal is zo groot dat als het hele universum is gemaakt in het schrijven van materiaal, dat nog niet kon worden afgeschreven. |
|
| |||
| |||
| Dus was de helikopter, en ik denk dat het vliegtuig en ......... |
|
| |||
| |||
| Bijen kunnen niet vliegen volgens alles wat we weten over aërodynamica, maar ze doen ......... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een eend is kwakzalver does'nt echo en niemand weet waarom
| |||
| |||
| Iedere burger van Kentucky is vereist door de wet aan een bad nemen ten minste eenmaal per jaar |
|
| |||
| |||
| Citaat:
.... is dat, ongeacht of ze het nodig hebben of niet? |
|
| |||
| |||
| Geen woord in het Engels rijmt met 'Maand'.
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb geen idee! ziek laat uw fantasie beslissen:-P |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Can't Get Epson Stylus SX600FW te printen op HP Compaq Nc4400-Beide Helpdesks Nutteloos! | LouG | Digital Imaging & Printers | 1 | 3 mei 2009 05:59 |
| Meer Facts! | KanoakaVirus | Off Topic Discussie | 8 | 8 Nov 2008 17:49 |
| 10 Feiten u niet wist Over Microsoft | Hybr! D | Windows besturingssystemen | 11 | 3 nov 2008 11:51 |
| Interessante feiten over Spybot's immunizeren Feature | evilfantasy | Virus, spyware & Security | 9 | 6 mei 2008 13:41 |
| Gesloten draad ... | ghn22 | Gemeenschap Nieuws & Chat | 6 | 18 Jan 2008 18:23 |
| Thread Tools | |
| |