![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå har vi en På "hva" Helt Thread Jeg lurte på om vi kunne gjøre en ubrukelig fakta thread full av ting du bør `nt vet, som er sant men helt usless, Like Ordet "kø" er den eneste ord i det engelske språket som er uttales på samme måte når de fire siste bokstavene er fjernet. eller Jorden er den eneste planeten ikke oppkalt etter en gud. eller til og med disse dumme ting Det er ulovlig å burp eller nys i en kirke i Nebraska, USA. The Elephant er det eneste pattedyr som ikke kan hoppe! eller Owls er det bare fugler som kan se fargen blå. så du har ubrukelig fakta rullende rundt i at hjernen din?
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fallskjermen ble oppfunnet av Leonardo da Vinci i 1515.
| |||
| |||
| Kangaroos har 3 .. women's kjønnsorganer. 1 av som vi ikke vet hva er. Delfiner er de eneste andre dyr som har sex for nytelse. Det største antallet noen gang brukt i en matte ligningen kalles Grahams tall. Dette tallet er så stort at hvis hele universet ble gjort i skriftlig materiale, men kan fremdeles ikke skrives ned. |
|
| |||
| |||
| Så var helikopteret og jeg tror flyet, så vel ......... |
|
| |||
| |||
| Bier kan ikke fly etter alt vi vet om aerodynamikk, men de gjør ......... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En Duck's snadre does'nt ekko og ingen vet hvorfor
| |||
| |||
| Hver borger av Kentucky er påkrevd ved lov å ta et bad minst en gang i året |
|
| |||
| |||
| Sitat:
.... er at, om de trenger det eller ikke? |
|
| |||
| |||
| Ikke et ord på engelsk rhymes med "MONTH".
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har ingen anelse! ill la fantasien bestemme:-P |