![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nu har vi ett Den "vad" Ända Thread Jag undrade om vi kunde göra en meningslös fakta tråd full av saker du bör "nt vet, som är riktigt, men helt usless, Gilla Ordet "kön" är den enda ord i det engelska språket som fortfarande uttalas på samma sätt när de sista fyra bokstäverna är borttagna. eller Jorden är den enda planeten inte döpt efter en gud. eller till och med dessa dumma saker Det är mot lagen att rapa eller nyser i en kyrka i Nebraska, USA. Elefanten är det enda däggdjur som inte kan hoppa! eller Owls är de enda fåglar som kan se färgen blå. så du fick värdelös fakta rullande runt i hjärnan hos er?
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fallskärmen uppfanns av Leonardo da Vinci i 1515.
| |||
| |||
| Kangaroos har 3 .. kvinnors könsorgan. 1 som vi inte vet vad är. Delfiner är de enda andra djur som har sex för nöjes skull. Det största antalet någonsin använt i en matematik ekvation kallas Grahams tal. Detta antal är så stort att om hela universum gjordes i skriftligt material, ändå inte kunde skrivas ned. |
|
| |||
| |||
| Så var helikoptern och jag tror att flygplan och ......... |
|
| |||
| |||
| Bin kan inte flyga efter allt vi vet om aerodynamik, men de gör ......... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En anka är kvacksalvare does'nt eko och ingen vet varför
| |||
| |||
| Varje medborgare i Kentucky är enligt lag skyldiga att bada minst en gång om året |
|
| |||
| |||
| Citat:
.... är att, om de behöver det eller inte? |
|
| |||
| |||
| Inga ord i det engelska språket rimmar med "månad".
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har ingen aning! dåligt låt din fantasi avgöra:-P |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Can't Get Epson Stylus SX600FW att skriva ut på HP Compaq Nc4400-Båda Hjälpcentraler Useless! | LouG | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 3 maj 2009 05:59 |
| Mer fakta! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 8 | 8 november 2008 17:49 |
| 10 fakta du inte visste Om Microsoft | Hybr! D | Windows-operativsystem | 11 | 3 november 2008 11:51 |
| Intressant Fakta om Spybot s vaccinera Feature | evilfantasy | Virus, spionprogram och säkerhet | 9 | 6 maj 2008 13:41 |
| Stängd tråd ... | ghn22 | Gemenskapen Nyheter & Chat | 6 | 18 januari 2008 18:23 |
| Thread Tools | |
| |