mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Hvad er den bedste tid til at vente mellem sæt, når du løfter vægte?

Reply

Thread Tools
Old 20 marts 2007, 18:18
Ny Medlem Gruppen

Default Hvad er den bedste tid til at vente mellem sæt, når du løfter vægte?

Hvad er den bedste tid til at vente mellem sæt, når du løfter vægte?
Old 21 marts 2007, 04:43
Ny Medlem Gruppen

det hele afhænger af dine mål. Hvis du bruger en stor mængde af vægt (en, som du kun kan lave 6-8 reps med), så skal du hvile mellem et og sætte en stopper for to minutter mellem sæt. Hvis du bruger en lettere vægt, så kan du hvile ca 1 minut. Men der er forskellige teknikker. For eksempel hvis du er kredsløb uddannelse, hvilket betyder at gøre en øvelse for en kropsdel, og derefter gøre én til en anden kropsdel uden hvile, så ville du gøre alle de øvelser i kredsløbet og derefter tage omkring 1 minut hvile. Med denne type træning, du vil typisk bruge en vægt, at du kunne gøre approximatly 10-15 reps med. Ved at gøre øvelser med lidt hvile i mellem får du en slags hjerte-kar-effekt, der kan erstatte bruge løbebåndet, hvis du gør det længe nok. Det vigtigste her og med alle de forskellige teknikker er at sikre, at du tager tid nok til at forhindre dig i at blive såret. Hvis du lige er begyndt, så skal du ikke bekymre dig for meget om præcise timing og andre lignende ting. Det vil kun gøre tingene komplicerede. Nyd den træning, og du vil med tiden udvikle det rigtige system. Hvis du har brug for flere råd så send mig en mail.
Old 21 marts 2007, 05:01
Ny Medlem Gruppen

Det afhænger af dine mål. Folk løfte vægte forskellige årsager. En olympisk vægtløfter vil løfte at få magt og styrke. Hvis det er dit mål, du ønsker at tage masser af tid mellem sæt (et sted mellem 2-4 minutter). Dette skyldes, at vinde magt, du skal bruge tunge vægte og lave reps. Dog uden tilstrækkelig hvile, du ikke ville være i stand til at inddrive de forskellige sæt, og dermed dit mål ville være lost.If dit mål er at opbygge masse jeg vil stræbe efter 1 1/2-2 minutter mellem sæt. Masse bygning er opnået ved brug af lav til middel reps, med temmelig tunge weight.Lastly Hvis dit mål er at få tonet og forbrænde fedt holde resten til et minimum (i nogle tilfælde kun 30 sekunder-1 minut). Den levendegjort Tempoet vil hjælpe dig med at forbrænde flere kalorier og holde dit stofskifte boostet høj. Endnu bedre kunne du forsøge supersets, som primært arbejder to modsatrettede muskelgrupper back-to-back uden hvile. For eksempel kan du gøre ét sæt bænk presser og ét sæt lattræk nedskrivninger back-to-back til at arbejde både dit bryst og ryg med minimal hviletid i mellem sæt. Svaret på dette spørgsmål ligger i, hvad dit mål er.
Old 21 marts 2007, 05:13
Ny Medlem Gruppen

Personligt er jeg vent ca 2 min. Men det virkelig afhænger alt på din krop, ingen andre kan fortælle dig, hvad din krop reagerer bedst på. En underviser på gym vil være i stand til at give dig en form for indikation, men det vil virkelig være et spørgsmål om at eksperimentere for at finde, hvad der fungerer bedst for din. Glem ikke at have en hviledag i mellem arbejder hver gruppe af muskler. Hvis du kan lide at løfte hverdagen, har delt krop uddannelse.
Old 21 marts 2007, 06:25
Ny Medlem Gruppen

De fleste af de klienter, jeg har, er på en tidsfrist, så jeg tog dem til at arbejde i en muskel gruppe fra overkrop, og mens de venter på at arbejde i en muskel gruppe fra den nederste del af kroppen. Mig selv, jeg bryder mig ikke en masse "ventetid", så jeg har dem gøre noget hele tiden. For meget sidder forskellige sæt placerer dig på gym for alt for længe. Der er mange forskellige måder at vægten toget. Venter i mellem sættene er fint, hvis dit fokus er kun på overkroppen for eksempel, jeg tror det er derfor, jeg foretrækker at træne hele kroppen for en fuld legeme træning. Den næste dag, de har hvile til nyttiggørelse, og de kommer ind og gøre deres hjerte. Men ..... der er mange måder at gøre det! Jeg har også avancerede løftere at gøre det "organ for livet" rutine, og der er ingen hvile der heller, tror det er et spørgsmål om indstilling, jeg ikke bryder mig meget "nede" tid .......
Old 21 marts 2007, 06:44
Ny Medlem Gruppen

Olympiske styrke og konditionering træner Charles Poliquin er en fortaler for supersets og volumen uddannelse. Han anbefaler, hvor som helst fra 0 sekunder (primært gå til den næste elevator) til 1:30 som en hvileperiode mellem elevatorer. Powerlifters vil naturligvis tage længere tid end novice løftere. Hvis du mister fedt, mens få masse er den måde, du ønsker at gå, finde ud af den korteste hviletid du krop giver dig mulighed for at tage uden at ofre kræfter. Du vil ikke kun gøre styrke gevinster, vil du brænde en masse flere kalorier og tabe fedt. Kortere pauser har været fantastisk for mig. Jeg kan stadig få 12-15 sæt pr bodypart (2 dele pr dag) i en 45 minutter til en time træning. Held og lykke!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.