![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mikä on paras määrä aikaa odottaa välillä asetetaan kun nosto painot? |
|
| |||
| |||
| se kaikki riippuu tavoitteista. Jos käytät raskas määrä paino (yksi, että voit tehdä vain 6-8 edustajien kanssa), niin sinun pitäisi levätä välillä ja pysähtyi kahden minuutin välillä vahvistetaan. Jos käytät kevyempiä sitten voitte olla noin 1 minuutti. Kuitenkin on olemassa erilaisia tekniikoita. Esimerkiksi jos olet piirin koulutus, mikä tarkoittaa sitä, että hoitaisimme yhden liikuntaa elimen osa ja sitten teemme yhden toisen elimen osa ilman lepoa, sitten teidän olisi koko harjoituksia virtapiiriin ja sitten kestää noin 1 minuutin taukoa. Tämän tyyppinen workout te yleensä käytetä paino, että voit tehdä approximatly 10-15 edustajien kanssa. Tekemällä harjoituksia vähän levätä välillä saat jonkinlainen sydän, että voi korvata käyttämällä oravanpyörä, jos et sitä tarpeeksi kauan. Keskeisenä tässä ja kaikkien eri tekniikoita on varmistaa, että otat riittävästi aikaa estää itse loukkaantuu. Jos olet vain alussa sitten sinun ei kannata huolestua liikaa siitä tarkka ajankohta ja muut asiat niin. Se vain tekee asioita monimutkainen. Nauti liikuntaa ja te lopulta kehittää oikean järjestelmän. Jos tarvitset lisää ohjeita sitten lähetä minulle sähköpostia. |
|
| |||
| |||
| Se riippuu tavoitteista. Ihmiset nostella painoja eri syistä. Olympic paino lifter poistaa saada valtaa ja voimaa. Jos tämä on tavoite haluamasi ottaa runsaasti aikaa välillä asetetaan (missä tahansa välillä 2-4 minuuttia). Tämä johtuu siitä, että saavat valtaa sinun täytyy käyttää raskaita painoja ja vähän ripsi. Kuitenkin ilman riittävää lepoa sinulla ei voisi periä välillä asetetaan ja siten tavoitteen olisi lost.If tavoite on rakentaa massa haluan tavoite 1 1/2-2 minuuttia välillä vahvistetaan. Massa rakennus on saanut avulla alhainen keskisuurten ripsi, ja melko raskas weight.Lastly Jos tavoite on saada lievennysten ja polttaa rasvaa pitää levätä mahdollisimman pienenä (joissakin tapauksissa vain 30 sekuntia-1 minuutti). The quickened vauhti auttaa sinua polttaa enemmän kaloreita ja pitää aineenvaihdunnan boosted korkea. Parempi vielä voitte yrittää supersets, jotka ovat pääasiassa työskentelevät kahden vastakkaisen lihasryhmiä back-to-back ilman taukoa. Voit esimerkiksi tehdä sarjan penkki puristimet ja yksi sarja lat pull alasajona back-to-back työskennellä teidän rinnassa ja takaisin vähän levätä välillä vahvistetaan. Vastaus tähän kysymykseen on, mitkä tavoitteet ovat. |
|
| |||
| |||
| Henkilökohtaisesti odotan n. 2 min. Mutta tämä tosiaan riippuu kaikki kehosta, kukaan muu ei voi kertoa teille, mitä teidän laitos reagoivat parhaiten. A kouluttaja klo kuntosalilla voi antaa sinulle jonkinlainen osoitus, mutta se todellakin on asia kokeilujen löytää, mikä toimii parhaiten sinun. Älä unohda on lepopäivä välillä toimii kunkin ryhmän lihaksia. Jos haluat poistaa jokapäiväistä, ei jakaa elin koulutusta. |
|
| |||
| |||
| Suurin osa asiakkaista, että olen ovat määräajassa, joten voin kouluttaa niitä, jotka työskentelevät lihas ryhmä ylävartalon ja vaikka he odottavat työnteosta lihas ryhmä alempi elin. Itsestäni, en pidä paljon "odotusaika", niin olen heille tehdä jotain koko ajan. Liian paljon istunnon noin välillä asetetaan asettaa sinut kuntosalilla on aivan liian pitkä. On olemassa monia erilaisia tapoja paino junassa. Odottavat väliin asetetaan on hienoa, jos keskitytään vain ylävartalon esimerkiksi kai siksi mieluummin koulutusta koko elin koko laitoksen workout. Seuraavana päivänä he ovat loput hyödyntämistä ja ne tulevat ja tekevät sydän. Mutta ..... on useita tapoja tehdä se! Minulla on myös kehittynyt lifters että tehdä "elin elämän" rutiininomainen, eikä ole muualla ei joko arvata se asia suosituimmuusjärjestyksessä I eivät vain pidä paljon "alas" aika ....... |
|
| |||
| |||
| Olympic vahvuus ja conditioning kouluttaja Charles Poliquin on kannattanut supersets ja määrä koulutusta. Hän suosittelee kaikkialla 0 sekuntia (pohjimmiltaan kävelemällä seuraavan lift) on 1:30 kuten lepoajan välillä hissit. Powerlifters tietysti kestää kauemmin kuin aloittelija lifters. Jos menettää rasvaa kun taas saamassa massa on tapa et halua mennä; selvittää lyhin lepoajalla olet elin voit ottaa tinkimättä vahvuus. Sinun ei vain vahvuus voitot, voit polttaa paljon kaloreita ja menettää rasvaa. Lyhyemmät tauot on suuri minulle. Voin silti 12-15 asetetaan kohti bodypart (2 parts per päivä), joka 45 minuutti tunnin treenit. Onnea! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Harjoitukset käyttämättä Painot | robina80 | Off Topic Discussion | 10 | 19. toukokuuta 2009 04:53 |
| Nainen asettaa itse tulessa kirkossa ........ jälleen! | evilfantasy | Off Topic Discussion | 9 | 16. Jan 2009 13:04 |
| Authentication ääretön määrä aikaa | Black Magic | PC & Console Gaming | 3 | 20. lokakuu 2008 07:27 |
| Odottaa tai olla odottamatta? apua?? | NCC Speed | Rautatavaran Chat | 9 | 13th Feb 2008 21:21 |
| Miten määritän kahta erilaista kaiuttimet päälle yksi tietokone? | mailman65 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 11. Jul 2007 23:31 |
| Thread Tools | |
| |