mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Wat is de beste hoeveelheid tijd te wachten tussen de sets bij het heffen van gewichten?

Reply

Thread Tools
Old 20 maart 2007, 18:18
Nieuw Lid Fractie

Default Wat is de beste hoeveelheid tijd te wachten tussen de sets bij het heffen van gewichten?

Wat is de beste hoeveelheid tijd te wachten tussen de sets bij het heffen van gewichten?
Old 21 maart 2007, 04:43
Nieuw Lid Fractie

Default Wat is de beste hoeveelheid tijd te wachten tussen de sets bij het heffen van gewichten?

Het hangt allemaal af van uw doelen. Als u een zware bedrag van gewicht (een die je alleen kan doen met vertegenwoordigers 6.8), dan moet je voor de rest tussen de een en de stopzetting van de twee minuten tussen de sets. Als u een lichter gewicht dan kun je rest ongeveer 1 minuut. Wel zijn er verschillende technieken. Bijvoorbeeld als u circuit opleiding, wat betekent dat doet een oefening voor een lichaam, en doen vervolgens een voor een ander lichaamsdeel, zonder rust, dan zou je alles van de oefeningen in het circuit en dan duurt het ongeveer 1 minuut rust. Met dat soort werk zou u meestal gebruik maken van een gewicht dat je zou kunnen doen ongeveer 10.15 vertegenwoordigers met. Door het doen van oefeningen met weinig rust tussen krijg je een soort van hart-effect dat kan vervangen met behulp van de loopband als je het lang genoeg. De belangrijkste hier en met de verschillende technieken is ervoor te zorgen dat u genoeg tijd om jezelf verwond kunnen worden. Als je net begint dan moet je niet teveel zorgen over de precieze timing en andere dingen. Het zal alleen dingen ingewikkeld. Geniet van de trainingen en je zal uiteindelijk de ontwikkeling van het juiste systeem. Indien u meer advies dan stuur me een e-mail.
Old 21 maart 2007, 05:01
Nieuw Lid Fractie

Het hangt af van uw doelen. Mensen lift gewichten voor verschillende redenen. Een Olympische gewicht Lifter zal lift te krijgen de macht en kracht. Als dat uw doel dat u zou willen nemen veel tijd tussen de sets (ergens tussen de 2-4 minuten). Dit is omdat de macht te krijgen moet je gebruik maken van zware gewichten en lage vertegenwoordigers. Maar zonder voldoende rust je niet zou kunnen herstellen tussen de sets en dus uw doel zou lost.If uw doel is het bouwen van massa Ik zou streven naar 1 1/2-2 minuten tussen sets. Massa gebouw is verkregen door het gebruik van low-en medium-vertegenwoordigers, met tamelijk zware weight.Lastly als uw doel is krijgen afgezwakt en branden vet houden de rest tot een minimum te beperken (in sommige gevallen slechts 30 seconden, 1 minuut). De sneller tempo zal je helpen meer calorieën verbranden en uw stofwisseling gestimuleerd hoog. Sterker nog je zou kunnen proberen supersets, die werkzaam zijn in wezen twee tegengestelde spiergroepen back-to-back zonder rust. Bijvoorbeeld, je kan doen een reeks persen bankje en een set van lat pull downs back-to-weer aan het werk zowel uw borst en rug met minimale rusttijd tussen de sets. Het antwoord op deze vraag ligt in wat uw doelen zijn.
Old 21 maart 2007, 05:13
Nieuw Lid Fractie

Persoonlijk ben ik wacht ca. 2 minuten. Maar dit hangt echt allemaal op je lichaam, niemand anders kan u vertellen wat uw lichaam zal reageren op de beste. Een trainer op de sportschool in staat zal zijn om u een soort van indicatie, maar het zal echt een kwestie van experimenteren om te vinden wat het beste werkt voor je. Vergeet niet om een rustdag in tussen werk elke groep van spieren. Als je graag een lift dagelijkse doen splitsen lichaam opleiding.
Old 21 maart 2007, 06:25
Nieuw Lid Fractie

Het merendeel van de klanten die ik heb zijn op een termijn, zodat ik de trein naar het werk een spier groep uit het bovenlichaam en terwijl ze wachten op werk een spier groep van de lagere instantie. Mezelf, ik hou niet veel van de "wachttijd", dus ik heb ze iets te doen de hele tijd. Te veel vergadering rond tussen sets zet je op de sportschool voor veel te lang. Er zijn veel verschillende manieren om gewicht trein. Wachttijden tussen de sets is prima als je focus ligt alleen op het bovenlichaam bijvoorbeeld, ik denk dat dit is waarom ik de voorkeur geven aan de opleiding het hele lichaam voor een full body workout. De volgende dag hebben ze rust voor terugwinning en zij komen in en doen hun hart. Maar ..... er zijn vele manieren om dit te doen! Ik heb ook geavanceerde Lifters die wel het "lichaam voor het leven" routine, en er is geen rust er zijn, denk dat het een kwestie van voorkeur, ik hou niet van veel "down" tijd .......
Old 21 maart 2007, 06:44
Nieuw Lid Fractie

Olympische sterkte en conditionering trainer Charles Poliquin is een voorstander van supersets en volume opleiding. Hij adviseert overal van 0 seconden (wezen wandelen naar de volgende lift) naar 1:30 als rusttijd tussen liften. Powerlifters zal natuurlijk langer duren dan beginnende Lifters. Als het verlies van vet, terwijl het behalen van de massa is de manier waarop u te willen gaan; figuur uit de kortste rusttijd je lichaam kunt u nemen zonder sterkte. Je zult niet alleen winst maken sterkte, je zult branden veel meer calorieën en vet verliest. Kortere pauzes zijn geweldig geweest voor mij. Ik kan nog steeds 12-15 sets per lichaamsdeel (2 delen per dag) in een 45 minuten tot een uur trainen. Succes!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Oefeningen zonder gebruik van een Gewichten robina80 Off Topic Discussie 10 19 mei 2009 04:53
Vrouw zet zichzelf in brand in de kerk ........ weer! evilfantasy Off Topic Discussie 9 16 Jan 2009 13:04
Authenticatie oneindige hoeveelheid tijd Black Magic PC & Gaming Console 3 20 okt 2008 07:27
Te wachten of niet te wachten? hulp nodig?? Ncc Speed Algemeen Hardware Chat 9 13 feb 2008 21:21
Hoe geef ik twee verschillende sets van de sprekers op een computer? mailman65 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 3 11 jul 2007 23:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.