mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Hva er den beste tid til å vente mellom settene når løfte vekter?

Reply

Thread Tools
Old 20nde 2007 Mar, 18:18
New Member Group

Default Hva er den beste tid til å vente mellom settene når løfte vekter?

Hva er den beste tid til å vente mellom settene når løfte vekter?
Old 21. Mar 2007, 04:43
New Member Group

alt avhengig av målene dine. Hvis du bruker en stor andel av vekten (et som du kan bare gjøre 6-8 representanter med) bør du hvile på mellom ett og stoppe to minutter mellom settene. Hvis du bruker en lettere vekt så kan du hvile ca 1 minutt. Men det er forskjellige teknikker. For eksempel hvis du krets trening, som betyr å gjøre en oppgave for en kroppsdel og gjør en for en annen kroppsdel uten hvile, og du vil gjøre alle øvelsene i kretsen og deretter ta ca 1 minutt resten. Med den type trening du vanligvis bruke en vekt som du kan gjøre approximatly 10-15 representanter med. Ved å gjøre øvelser med lite hvile i mellom får du en slags hjerte-effekt som kan erstatte bruker tredemølle hvis du gjør det for lenge nok. Nøkkelen her og med alle de forskjellige teknikker er å sørge for at du tar nok tid til å hindre deg fra å bli skadet. Hvis du er bare begynnelsen bør du ikke bekymre deg for mye om nøyaktig tidspunkt og andre ting som det. Det vil bare gjøre ting komplisert. Nyt workouts og du vil etterhvert utvikle seg retten systemet. Hvis du trenger mer hjelp så send meg en epost.
Old 21. Mar 2007, 05:01
New Member Group

Det kommer an på dine mål. Folk løfter vekter for ulike årsaker. Olympisk vekt lifter vil løfte å få kraft og styrke. Hvis det målet du ønsker å ta god tid mellom settene (mellom 2-4 minutter). Dette skyldes at for å få strøm, må du bruke tunge vekter og lav representanter. Men uten tilstrekkelig restitusjon ville du ikke kunne gjenopprette mellom settene og dermed målet ville være lost.If målet er å bygge masse jeg ville satse på 1 1/2-2 minutter mellom settene. Masse bygningen er oppnådd ved bruk av lav til middels representanter, med til dels tunge weight.Lastly hvis målet er få tonet og brenne fett holde resten til et minimum (i noen tilfeller bare 30 sekunder-1 minutt). Den quickened tempo vil hjelpe deg brenne mer calories og holde stoffskiftet økte høy. Bedre ennå kan du prøve supersets, som hovedsakelig arbeider to motstridende muskel grupper back-to-back uten hvile. Du kan for eksempel gjøre ett sett benk presser og ett sett med LAT pull downs tilbake til i arbeid både på bryst og rygg med minimal pause mellom settene. Svaret på dette spørsmålet ligger i hva deres mål er.
Old 21. Mar 2007, 05:13
New Member Group

Personlig jeg vente ca 2 minutter. Men dette virkelig avhenger alt på kroppen, ingen andre kan fortelle deg hva kroppen reagerer på best. En trener på treningsstudio, vil kunne gi deg noen form for indikasjon, men det vil faktisk være et spørsmål om eksperimentering for å finne ut hva som fungerer best på. Ikke glem å ha en hvile dag mellom jobber hver gruppe av muskler. Hvis du liker å løfte hverdagen, gjør delt kroppen trening.
Old 21. Mar 2007, 06:25
New Member Group

Mesteparten av kundene at jeg er på en tidsbegrensning, så jeg trene dem til å arbeide en muskel gruppe fra overkroppen, og mens de venter på å jobbe en muskel gruppe fra nedre kroppen. Meg selv, jeg liker ikke mye "ventetid" så jeg at de gjør noe hele tiden. For mye sitter rundt mellom settene setter deg på treningsstudio for altfor lenge. Det er mange forskjellige måter å vekt tog. Venter i mellom settene er fin hvis du fokuserer bare på øverste organ for eksempel, jeg tror dette er grunnen til at jeg foretrekker å trene hele kroppen på en full body workout. Neste dag har de resten for utvinning og de kommer inn og gjør sitt cardio. Men ..... det er mange måter å gjøre det! Jeg har også avanserte trucker som gjør det "body for life" rutine, og det er ikke resten det heller, antar det er et spørsmål om preferanser, jeg bare liker ikke mye ned gang .......
Old 21. Mar 2007, 06:44
New Member Group

Olympic styrke og condition trener Charles Poliquin er talsmann for supersets og volum trening. Han anbefaler alt fra 0 sekunder (utgangspunktet gange til neste lift) til 1:30 som resten perioden lifts. Powerlifters vil selvsagt ta lengre tid enn nybegynner trucker. Hvis du mister fett mens økende massen er måten du ønsker å gå; regne ut den korteste resten perioden du kroppen gjør at du kan ta uten å ofre styrke. Du vil ikke bare gjøre styrken gevinster, vil du brenne mye mer calories og miste fett. Kortere pausene har vært stor for meg. Jeg kan fortsatt få 12-15 sett per bodypart (2 deler per dag) i 45 minutter til en time trening. Lykke til!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Oppgaver uten Vektverdier robina80 Av Emne Diskusjon 10 19 mai 2009 04:53
Kvinnen setter seg på brann i kirken ........ igjen! evilfantasy Av Emne Diskusjon 9 16 januar 2009 13:04
Godkjenning uendelig tid Black Magic PC & Console Gaming 3 20 oktober 2008 07:27
Vente eller ikke å vente? hjelp??? NCC Speed General Hardware Chat 9 13 februar 2008 21:21
Hvordan konfigurerer jeg to ulike sett med høyttalere på en datamaskin? mailman65 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 11 juli 2007 23:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.