![]() |
|
| |||
| |||
| Hiya bare sammen og bliver hjulpet af en af de eksperter, ....... Bare tænkte på, hvad bilen gøre Dem alle drev? En særlig dem?? Jeg kører i øjeblikket en sort Peugeot 306 GTI6, stor lille bil! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice varmt vippedør!
| |||
| |||
| Fantastic Dave, jeg så, at lidt siden du var på udkig på en MR2, men gætte ved du navnet "hybrid" som i hybrid turbo, som du har købt en og har bevæget sig på! Altid ønsket en MR2 men når GTI kom langs set klar til at tage rundt i en hestevæddeløbsbanen med 6 gear og klasse førende håndtering jeg fik lidt sidetracked! Kun problemer er med dem, der Fransk den kører glimrende, når alle er i god, men der er mange beslutninger til et problem, når du får det, og det kan være en smerte erstatning ting at finde det var aldrig at bit i første omgang! Jeg kan se billedet er blevet fjernet, er dette forum admin rense fora? |
|
| |||
| |||
| Min undskyldning er det stadig, det bare ikke indlæse op med det samme. M3's er enorme biler sker ved, hvad jeg har hørt .......... DO IT! Men ja vente til vejret's pænere, selv med helt nye Goodyear dæk på forsiden af minen jeg stadig kan fortælle vejene er meget fedtet! Især på landet B vejene hvor jeg bor |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg har kig på et par, men de er forfærdeligt upraktisk så jeg havde brug for en anden bil. Min forsikringsselskab ikke ville lade mig få en to biler, og jeg besluttede to politikker var en unødvendig udgift. Den GTI luger er gode, hurtige biler, men jeg meget hellere baghjulstræk og en længere krop = sjovere. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg er enig, og de er bestemt ikke daske, tror jeg for et par år siden vores familie lejet en 1,8 benzin CDX eller noget lignende og med et par af os i det gik godt! Jeg er kun 24 så det ville være, da jeg var omkring 14. Jeg tænker, når jeg arbejder i IT-området, og jeg har købt mit CCNA jeg gerne vil eje et Civic Type R Mk1, ikke fussed om de nye, for rummet alder søger efter min mening! MR2's er meget upraktisk, hvis jeg husker rigtigt er der ingen bagsæder på alle, du kunne ikke engang bære en server, hvis du havde brug for at flytte fra ét sted til et andet .......! Er der nogen andre her har noget rart? Jeg er en ganske stor fan på biler, meget glad for tidlige dage rallycross og gruppe B mobilisere osv. ... |
|
| |||
| |||
| Mit legetøj er en Subaru Impreza Turbo masser og masser af mods Runinng 325bhp på hjul;) Skam Bout de brændstofomkostninger: ( http://www.borocruisers.co.uk/module...2_itemId=19111 Disse billeder blev taget over et år siden en partier blevet gjort til hende siden, : -- Gruppe N kobling Blitz sdc løft controller Apexi FC ecuen og remap Gul STI injektionsmisbrugere Skim-, havne-og polsk, TS motorsport stempler + ringe smede front mount intercooler Og meget, meget mere .. Forhåbentlig ser i NOS NXT år se, hvordan pengene pander ud:) |
|
| |||
| |||
| I cant drev cos im for unge: ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i øjeblikket kun har en 98 corsa, god lille runner tilbage n forgrunden til UNI etc etc og billigt at køre.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sådan slutter et slave drev, når der ingen reservedele stikket på harddisken kabel? | gideon112 | Drives & flytbare medier | 1 | 8 juni 2009 03:21 |
| Kan ikke låse drevet efter at have brugt Easy Drive Lock retssagen software | bhaktjano | Drives & flytbare medier | 1 | 7 juni 2009 12:23 |
| Computer ikke kan læse dvd-drev eller cd-drev, dvd-drevet ikke lastelinjer Skiver | Schmerz Meister | Drives & flytbare medier | 2 | 25th Apr 2009 10:14 |
| Sekundære drev plejer arbejde, men fungerer, når sin master-drev | ashaiba | Drives & flytbare medier | 16 | 18. maj 2008 21:12 |
| Harddisk - Behov for at erstatte myk Maxtor drev | Cobalt | General Hardware Chat | 1 | 14 november 2006 05:58 |
| Thread Tools | |
| |