vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Mikä auto sinulla ajaa?

Reply

Thread Tools
Old 19 joulukuu 2007, 12:56
Jäsen

Default Mikä auto sinulla ajaa?

Hei juuri liittynyt ja autetaan yksi asiantuntijoiden .......

Juuri ihmettelin, että mikä auto sinulla kaikki ajaa? Mitään erityistä ne?

Olen tällä hetkellä käynnissä musta Peugeot 306 GTI6, erittäin vähän auto!

Old 19 joulukuu 2007, 13:40 MTV
Administrator Group

Nizzan kuuma luukku!

Viimeisin myyty minun BMW 3-sarjan coupe, pitää murtaa.

Nyt ajo uusi Vectra kunnes sää saa paremmin, niin en todennäköisesti ostaa M3.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 joulukuu 2007, 14:20
Jäsen

Fantastic Dave, i näki, että hieman sitten olit HAKU joka MR2, mutta vierasta jonka olet nimi "hybridi" kuten hybridi turbo, että olet ostanut yhden ja ovat siirtyneet!

Aina halusi MR2 mutta kun GTI tuli periaatteessa valmis ottamaan ympäri ravirata 6 pyydysten ja luokan johtava käsittely i got a bit eksyä!

Ainoa ongelma on niiden kanssa, että Ranska se toimii loistavasti, kun kaikki on hyvä, mutta on olemassa lukuisia päätöslauselmia yksi ongelma, kun saat sen, ja se voi olla kipu korvaa asiat löytää se ei ole koskaan ollut, että verran ensin!

Mielestäni kuva on ollut poistettu, onko tämä foorumi admin puhdistamisesta foorumeilla?
Old 19 joulukuu 2007, 14:22
Jäsen

Pyydän anteeksi sitä vielä olemassa, se vain ei ladata heti. M3: n ovat valtavat autoja menee se, mitä olen kuullut .......... DO IT! Mutta kyllä odottaa til sää on mukavampaa, vaikka upouusi Goodyear renkaiden edessä kaivoksen voin silti sanoa tiet ovat erittäin rasvainen! Erityisesti maaseudulla B teillä jossa asun
Old 19 joulukuu 2007, 14:59
Administrator Group

Quote:
Originally Posted by chrisleech11 View Post
Fantastic Dave, i näki, että hieman sitten olit HAKU joka MR2, mutta vierasta jonka olet nimi "hybridi" kuten hybridi turbo, että olet ostanut yhden ja ovat siirtyneet!

Aina halusi MR2 mutta kun GTI tuli periaatteessa valmis ottamaan ympäri ravirata 6 pyydysten ja luokan johtava käsittely i got a bit eksyä!

Ainoa ongelma on niiden kanssa, että Ranska se toimii loistavasti, kun kaikki on hyvä, mutta on olemassa lukuisia päätöslauselmia yksi ongelma, kun saat sen, ja se voi olla kipu korvaa asiat löytää se ei ole koskaan ollut, että verran ensin!

Mielestäni kuva on ollut poistettu, onko tämä foorumi admin puhdistamisesta foorumeilla?
Dave Hybrid koska yksi niistä yrityksistä, I Run on Hybrid Tietokoneet.

Tein Tarkastelkaamme muutamia, mutta ne ovat kauhistuttavan epäkäytännöllinen joten tarvitaan toinen auto. Oma vakuutusyhtiö ei päästänyt minua on kaksi autoa ja päätin kahden politiikan oli tarpeeton kustannuksella.

The GTi luukut ovat hyviä, nopeita autoja, mutta olen paljon mieluummin taka-akseli ja enää elin = enemmän hauskaa.
Old 19 joulukuu 2007, 15:00
Administrator Group

Quote:
Originally Posted by chrisleech11 View Post
Pyydän anteeksi sitä vielä olemassa, se vain ei ladata heti. M3: n ovat valtavat autoja menee se, mitä olen kuullut .......... DO IT! Mutta kyllä odottaa til sää on mukavampaa, vaikka upouusi Goodyear renkaiden edessä kaivoksen voin silti sanoa tiet ovat erittäin rasvainen! Erityisesti maaseudulla B teillä jossa asun
Siksi minulla on Vectra, takapyörien ja että paljon valtaa on ongelma, lumen ja jään.
Old 19 joulukuu 2007, 16:04
Jäsen

Olen samaa mieltä, ja he varmasti ole loma, uskon, että muutama vuosi sitten perhe palkkasi 1,8 bensiini CDX tai jotain vastaavaa, ja muutama meistä se meni hyvin! Olen vain 24 niin se on, kun olin noin 14.

Olen ajattelu kerran Olen työskennellyt IT-alalla ja olen hankkinut minun CCNA Haluaisin omistaa Civic Type R Mk1, ei fussed koskevat uusia liian avaruusajan HAKU minun mieleen!

MR2: n on hyvin epäkäytännöllistä, jos muistan oikein ole takaistuimia ollenkaan, sinun ei edes kuljettaa palvelimeen jos tarvitaan, jotta voidaan siirtyä paikasta toiseen .......!

Onko kukaan muu täällä on jotain mukavaa?
Olen melko suuri fani vaunut, kovasti alkuaikoina rallycross-ja B-ryhmän kokoontumispaikka jne. ...
Old 20 joulukuu 2007, 00:09
Jäsen

Oma lelu on Subaru Impreza Turbo erät ja paljon mods
Runinng 325bhp on pyörät;) Hävetköön bout polttoaineen kustannukset: (

http://www.borocruisers.co.uk/module...2_itemId=19111

Nämä kuvat on otettu yli vuosi sitten eristä tehty hänelle, koska
: --
Ryhmä N kytkin
tehokampanja sdc lisätä Controller
Apexi FC ecun ja remap
Keltainen STI injektiokäyttäjien
Vaahdotettu, satama-ja Puola, ts moottoriurheiluun männät + renkaat
solmia edessä mount Intercooler
Ja paljon muuta ..

Toivottavasti tutkii NOS nxt vuonna nähdä, miten rahat panorointeja pois:)
Old 20 joulukuu 2007, 10:49
Jäsen

i cant ajaa cos im liian nuori: (
Old 20 joulukuu 2007, 11:02
Rahoittajien ryhmän

tällä hetkellä vain sai 98 corsa, hyvä vähän runner takaisin n etualalle on uni jne. jne. ja edullista aikavälillä.

Tein ajaa uusia Vauxhall Vectra kun olin työskentelevät Texacon ensi kesänä. iso hypätä 1.2L, oli niin kiva auto ja paljon voimaa!

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kuinka yhdistää orjan asemaan, kun ei ole vara-liittimeen kiintolevyn kaapeli? gideon112 Drives & Removable Media 1 8. Jun 2009 03:21
Ei voi avata ajaa käytön jälkeen Easy Drive Lock kokeiluohjelmistoja bhaktjano Drives & Removable Media 1 7th Jun 2009 12:23
Tietokone ei pysty lukemaan DVD-tai CD-asema, DVD-asema ei Load Levyt Schmerz Meister Drives & Removable Media 2 25th Apr 2009 10:14
Toissijainen Drive tapana työskennellä, mutta se toimii, kun sen päällikön asemaan ashaiba Drives & Removable Media 16 18. toukokuuta 2008 21:12
Kovalevy - Tarve korvata myk Maxtor ajaa Koboltti Rautatavaran Chat 1 14. marraskuu 2006 05:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.