![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei juuri liittynyt ja autetaan yksi asiantuntijoiden ....... Juuri ihmettelin, että mikä auto sinulla kaikki ajaa? Mitään erityistä ne? Olen tällä hetkellä käynnissä musta Peugeot 306 GTI6, erittäin vähän auto! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nizzan kuuma luukku!
| |||
| |||
| Fantastic Dave, i näki, että hieman sitten olit HAKU joka MR2, mutta vierasta jonka olet nimi "hybridi" kuten hybridi turbo, että olet ostanut yhden ja ovat siirtyneet! Aina halusi MR2 mutta kun GTI tuli periaatteessa valmis ottamaan ympäri ravirata 6 pyydysten ja luokan johtava käsittely i got a bit eksyä! Ainoa ongelma on niiden kanssa, että Ranska se toimii loistavasti, kun kaikki on hyvä, mutta on olemassa lukuisia päätöslauselmia yksi ongelma, kun saat sen, ja se voi olla kipu korvaa asiat löytää se ei ole koskaan ollut, että verran ensin! Mielestäni kuva on ollut poistettu, onko tämä foorumi admin puhdistamisesta foorumeilla? |
|
| |||
| |||
| Pyydän anteeksi sitä vielä olemassa, se vain ei ladata heti. M3: n ovat valtavat autoja menee se, mitä olen kuullut .......... DO IT! Mutta kyllä odottaa til sää on mukavampaa, vaikka upouusi Goodyear renkaiden edessä kaivoksen voin silti sanoa tiet ovat erittäin rasvainen! Erityisesti maaseudulla B teillä jossa asun |
|
| |||
| |||
| Quote:
Tein Tarkastelkaamme muutamia, mutta ne ovat kauhistuttavan epäkäytännöllinen joten tarvitaan toinen auto. Oma vakuutusyhtiö ei päästänyt minua on kaksi autoa ja päätin kahden politiikan oli tarpeeton kustannuksella. The GTi luukut ovat hyviä, nopeita autoja, mutta olen paljon mieluummin taka-akseli ja enää elin = enemmän hauskaa. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä, ja he varmasti ole loma, uskon, että muutama vuosi sitten perhe palkkasi 1,8 bensiini CDX tai jotain vastaavaa, ja muutama meistä se meni hyvin! Olen vain 24 niin se on, kun olin noin 14. Olen ajattelu kerran Olen työskennellyt IT-alalla ja olen hankkinut minun CCNA Haluaisin omistaa Civic Type R Mk1, ei fussed koskevat uusia liian avaruusajan HAKU minun mieleen! MR2: n on hyvin epäkäytännöllistä, jos muistan oikein ole takaistuimia ollenkaan, sinun ei edes kuljettaa palvelimeen jos tarvitaan, jotta voidaan siirtyä paikasta toiseen .......! Onko kukaan muu täällä on jotain mukavaa? Olen melko suuri fani vaunut, kovasti alkuaikoina rallycross-ja B-ryhmän kokoontumispaikka jne. ... |
|
| |||
| |||
| Oma lelu on Subaru Impreza Turbo erät ja paljon mods Runinng 325bhp on pyörät;) Hävetköön bout polttoaineen kustannukset: ( http://www.borocruisers.co.uk/module...2_itemId=19111 Nämä kuvat on otettu yli vuosi sitten eristä tehty hänelle, koska : -- Ryhmä N kytkin tehokampanja sdc lisätä Controller Apexi FC ecun ja remap Keltainen STI injektiokäyttäjien Vaahdotettu, satama-ja Puola, ts moottoriurheiluun männät + renkaat solmia edessä mount Intercooler Ja paljon muuta .. Toivottavasti tutkii NOS nxt vuonna nähdä, miten rahat panorointeja pois:) |
|
| |||
| |||
| i cant ajaa cos im liian nuori: ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tällä hetkellä vain sai 98 corsa, hyvä vähän runner takaisin n etualalle on uni jne. jne. ja edullista aikavälillä.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kuinka yhdistää orjan asemaan, kun ei ole vara-liittimeen kiintolevyn kaapeli? | gideon112 | Drives & Removable Media | 1 | 8. Jun 2009 03:21 |
| Ei voi avata ajaa käytön jälkeen Easy Drive Lock kokeiluohjelmistoja | bhaktjano | Drives & Removable Media | 1 | 7th Jun 2009 12:23 |
| Tietokone ei pysty lukemaan DVD-tai CD-asema, DVD-asema ei Load Levyt | Schmerz Meister | Drives & Removable Media | 2 | 25th Apr 2009 10:14 |
| Toissijainen Drive tapana työskennellä, mutta se toimii, kun sen päällikön asemaan | ashaiba | Drives & Removable Media | 16 | 18. toukokuuta 2008 21:12 |
| Kovalevy - Tarve korvata myk Maxtor ajaa | Koboltti | Rautatavaran Chat | 1 | 14. marraskuu 2006 05:58 |
| Thread Tools | |
| |