mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Welke auto heb je rijden?

Reply

Thread Tools
Old 19 december 2007, 12:56
Lid Fractie

Default Welke auto heb je rijden?

Hiya net gevoegd en wordt geholpen door een van de deskundigen .......

Vroeg me af wat de auto heb je al rijden? Eventuele bijzondere zijn?

Ik ben momenteel met een zwarte Peugeot 306 GTI6, great weinig auto!

Old 19 dec 2007, 13:40
Administrator Group

Nice hot hatch!

Onlangs verkocht mijn BMW 3-serie coupe, gehouden te breken.

Nu het besturen van een nieuwe Vectra totdat het weer beter wordt, dan zal ik waarschijnlijk kopen een M3.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 december 2007, 14:20
Lid Fractie

Fantastic Dave, zag ik dat een beetje geleden u zoekt op een MR2, maar gissen door je naam "hybride" als in hybride turbo die u gekocht hebt en een licht op!

Wilde altijd al een MR2, maar wanneer de GTI kwam langs in principe klaar om rond een circuit met 6 versnellingen en klasse toonaangevende behandeling kreeg ik een beetje afdwalen!

Alleen probleem is met hen die het Frans loopt briljant toen al goed, maar er zijn talrijke resoluties aan een probleem als je het en kan het een pijn vervanging dingen te vinden is nooit dat wat in de eerste plaats!

Ik zie de foto's zijn verwijderd, is dit het forum admin het schoonmaken van de forums?
Old 19 december 2007, 14:22
Lid Fractie

Mijn excuses dat het er nog steeds, alleen niet maximaal rechte weg. M3's zijn enorme auto's gaan door wat ik heb gehoord .......... DO IT! Maar ja wachten tot het weer mooier, zelfs met nieuwe Goodyear banden aan de voorzijde van de mijne kan ik nog vertellen de wegen zijn erg vettig! Vooral in de landelijke B-wegen waar ik woon
Old 19 december 2007, 14:59
Administrator Group

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisleech11 View Post
Fantastic Dave, zag ik dat een beetje geleden u zoekt op een MR2, maar gissen door je naam "hybride" als in hybride turbo die u gekocht hebt en een licht op!

Wilde altijd al een MR2, maar wanneer de GTI kwam langs in principe klaar om rond een circuit met 6 versnellingen en klasse toonaangevende behandeling kreeg ik een beetje afdwalen!

Alleen probleem is met hen die het Frans loopt briljant toen al goed, maar er zijn talrijke resoluties aan een probleem als je het en kan het een pijn vervanging dingen te vinden is nooit dat wat in de eerste plaats!

Ik zie de foto's zijn verwijderd, is dit het forum admin het schoonmaken van de forums?
Dave Hybride omdat een van de bedrijven I run is Hybride computers.

Ik heb gekeken naar een paar maar ze zijn vreselijk onpraktisch dus ik nodig een tweede auto. Mijn verzekeringsmaatschappij niet zou mij een twee auto's en heb ik besloten beide beleidsterreinen is een onnodige last.

De GTi luiken zijn goede, snelle auto's, maar ik geef de voorkeur aan achterwiel aandrijving en een langere lichaam = meer plezier.
Old 19 december 2007, 15:00
Administrator Group

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisleech11 View Post
Mijn excuses dat het er nog steeds, alleen niet maximaal rechte weg. M3's zijn enorme auto's gaan door wat ik heb gehoord .......... DO IT! Maar ja wachten tot het weer mooier, zelfs met nieuwe Goodyear banden aan de voorzijde van de mijne kan ik nog vertellen de wegen zijn erg vettig! Vooral in de landelijke B-wegen waar ik woon
Daarom heb ik de Vectra, achterwielen veel macht en dat is een probleem met sneeuw en ijs.
Old 19 december 2007, 16:04
Lid Fractie

Ik ben het ermee eens, en ze zijn zeker niet traag, ik denk dat een paar jaar geleden onze familie huurde een 1.8 benzine CDX of iets dergelijks en met een paar van ons in het ging goed! Ik ben pas 24 dus het zou worden toen ik ongeveer 14.

Ik denk zodra ik werk in de IT-gebied en ik heb verworven mijn CCNA Ik wil graag een eigen Civic Type R Mk1, niet fussed over de nieuwe, ook ruimte leeftijd op zoek naar mijn smaak!

MR2's zijn erg onpraktisch, als ik me goed herinner zijn er geen zitplaatsen achter op iedereen, je kon niet eens een server als u nodig om van de ene plaats naar de andere .......!

Heeft iemand anders hier iets mooi?
Ik ben nogal een grote fan van auto's, heel graag vroeg dagen rallycross en groep B, achter, enz. ...
Old 20 december 2007, 00:09
Lid Fractie

Mijn speelgoed is een Subaru Impreza Turbo percelen en percelen van mods
Runinng 325bhp op de wielen;) Shame bout de brandstof kost: (

http://www.borocruisers.co.uk/module...2_itemId=19111

Deze foto's is meer dan een jaar geleden een veel is gedaan aan haar omdat,
: --
Groep N koppelingspedaal
Blitz sdc boost controller
Apexi FC ecu en remap
Gele STi drugsspuiters
Magere-, haven-en polijstmiddelen, TS motorsportwedstrijden zuigers + ringen
smederij front mount intercooler
En nog veel meer ..

Hopelijk kijken naar NOS nxt jaar zien hoe het geld pannen uit:)
Old 20 december 2007, 10:49
Lid Fractie

i cant drive cos im te jong: (
Old 20 december 2007, 11:02
Donor Groep

moment net een 98 Corsa, goede kleine runner terug n voorgrond te uni etc etc en goedkoop te lopen.

Ik heb een nieuwe Vauxhall Vectra toen ik werkte voor Texaco in de zomer. grote sprong uit 1.2L, was zo een mooie auto en veel power!

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoe om te verbinden met een slave-station wanneer er geen reserve-connector op de harde schijf-kabel? gideon112 Drives & Removable Media 1 De 8 juni 2009 03:21
Kan niet ontgrendelen rijden na gebruik van Easy Drive Lock trial software bhaktjano Drives & Removable Media 1 De 7 juni 2009 12:23
Computer niet kan lezen dvd-of cd-drive, DVD-station niet Load Disks Schmerz Meister Drives & Removable Media 2 25 apr 2009 10:14
Secundaire Drive wont werk, maar werkt als de kapitein station ashaiba Drives & Removable Media 16 18 mei 2008 21:12
Harde schijf - Noodzaak te vervangen myk Maxtor schijf Kobalt Algemeen Hardware Chat 1 14 nov 2006 05:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.