![]() |
|
| |||
| |||
| Hiya net gevoegd en wordt geholpen door een van de deskundigen ....... Vroeg me af wat de auto heb je al rijden? Eventuele bijzondere zijn? Ik ben momenteel met een zwarte Peugeot 306 GTI6, great weinig auto! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice hot hatch!
| |||
| |||
| Fantastic Dave, zag ik dat een beetje geleden u zoekt op een MR2, maar gissen door je naam "hybride" als in hybride turbo die u gekocht hebt en een licht op! Wilde altijd al een MR2, maar wanneer de GTI kwam langs in principe klaar om rond een circuit met 6 versnellingen en klasse toonaangevende behandeling kreeg ik een beetje afdwalen! Alleen probleem is met hen die het Frans loopt briljant toen al goed, maar er zijn talrijke resoluties aan een probleem als je het en kan het een pijn vervanging dingen te vinden is nooit dat wat in de eerste plaats! Ik zie de foto's zijn verwijderd, is dit het forum admin het schoonmaken van de forums? |
|
| |||
| |||
| Mijn excuses dat het er nog steeds, alleen niet maximaal rechte weg. M3's zijn enorme auto's gaan door wat ik heb gehoord .......... DO IT! Maar ja wachten tot het weer mooier, zelfs met nieuwe Goodyear banden aan de voorzijde van de mijne kan ik nog vertellen de wegen zijn erg vettig! Vooral in de landelijke B-wegen waar ik woon |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb gekeken naar een paar maar ze zijn vreselijk onpraktisch dus ik nodig een tweede auto. Mijn verzekeringsmaatschappij niet zou mij een twee auto's en heb ik besloten beide beleidsterreinen is een onnodige last. De GTi luiken zijn goede, snelle auto's, maar ik geef de voorkeur aan achterwiel aandrijving en een langere lichaam = meer plezier. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ik ben het ermee eens, en ze zijn zeker niet traag, ik denk dat een paar jaar geleden onze familie huurde een 1.8 benzine CDX of iets dergelijks en met een paar van ons in het ging goed! Ik ben pas 24 dus het zou worden toen ik ongeveer 14. Ik denk zodra ik werk in de IT-gebied en ik heb verworven mijn CCNA Ik wil graag een eigen Civic Type R Mk1, niet fussed over de nieuwe, ook ruimte leeftijd op zoek naar mijn smaak! MR2's zijn erg onpraktisch, als ik me goed herinner zijn er geen zitplaatsen achter op iedereen, je kon niet eens een server als u nodig om van de ene plaats naar de andere .......! Heeft iemand anders hier iets mooi? Ik ben nogal een grote fan van auto's, heel graag vroeg dagen rallycross en groep B, achter, enz. ... |
|
| |||
| |||
| Mijn speelgoed is een Subaru Impreza Turbo percelen en percelen van mods Runinng 325bhp op de wielen;) Shame bout de brandstof kost: ( http://www.borocruisers.co.uk/module...2_itemId=19111 Deze foto's is meer dan een jaar geleden een veel is gedaan aan haar omdat, : -- Groep N koppelingspedaal Blitz sdc boost controller Apexi FC ecu en remap Gele STi drugsspuiters Magere-, haven-en polijstmiddelen, TS motorsportwedstrijden zuigers + ringen smederij front mount intercooler En nog veel meer .. Hopelijk kijken naar NOS nxt jaar zien hoe het geld pannen uit:) |
|
| |||
| |||
| i cant drive cos im te jong: ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| moment net een 98 Corsa, goede kleine runner terug n voorgrond te uni etc etc en goedkoop te lopen.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe om te verbinden met een slave-station wanneer er geen reserve-connector op de harde schijf-kabel? | gideon112 | Drives & Removable Media | 1 | De 8 juni 2009 03:21 |
| Kan niet ontgrendelen rijden na gebruik van Easy Drive Lock trial software | bhaktjano | Drives & Removable Media | 1 | De 7 juni 2009 12:23 |
| Computer niet kan lezen dvd-of cd-drive, DVD-station niet Load Disks | Schmerz Meister | Drives & Removable Media | 2 | 25 apr 2009 10:14 |
| Secundaire Drive wont werk, maar werkt als de kapitein station | ashaiba | Drives & Removable Media | 16 | 18 mei 2008 21:12 |
| Harde schijf - Noodzaak te vervangen myk Maxtor schijf | Kobalt | Algemeen Hardware Chat | 1 | 14 nov 2006 05:58 |
| Thread Tools | |
| |