mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Hvilken bil har du kjøre?

Reply

Thread Tools
Old 19nde Dec 2007, 12:56
Medlem Group

Default Hvilken bil har du kjøre?

Hiya bare deltar og blir hjulpet av en av eksperter .......

Bare lurte på hva bilen har du all stasjonen? Noen spesielle dem?

Jeg kjører en svart Peugeot 306 GTI6, flott liten bil!

Old 19 desember 2007, 13:40
Administrator Group

Nice varmt luke!

Nylig solgt min BMW 3-serie kupé, holdt bryte.

Nå kjører en ny Vectra til været blir bedre, så vil jeg nok kjøpe en M3.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19nde Dec 2007, 14:20
Medlem Group

Fantastic Dave, jeg så at litt siden du ser på en MR2, men gjetter etter du navnet "hybrid" som i hybrid turbo at du kjøpte en, og har gått videre!

Har alltid ønsket en MR2 men når GTI kom utgangspunktet klar til å ta rundt en baneoddsen med 6 tannhjul og klasse ledende håndtering fikk jeg litt sidetracked!

Bare problemer er med dem som fransk det kjører briljant når alle er bra, men det finnes mange løsninger på ett problem når du får det, og det kan være smertefullt å erstatte ting å finne det ble aldri som biter i utgangspunktet!

Jeg ser at bildet er blitt fjernet, er dette forum admin å rydde opp i fora?
Old 19nde Dec 2007, 14:22
Medlem Group

Min unnskyldninger det fortsatt er der, det hadde ikke laste opp straks. M3's er enormt biler kommer av det jeg har hørt .......... Gjør det! Men ja vente til været er bedre, selv med splitter nye Goodyear dekk på forsiden av mine kan jeg fremdeles fortelle veiene er svært fettete! Spesielt på landsbygda B veier hvor jeg bor
Old 19nde Dec 2007, 14:59
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by chrisleech11 View Post
Fantastic Dave, jeg så at litt siden du ser på en MR2, men gjetter etter du navnet "hybrid" som i hybrid turbo at du kjøpte en, og har gått videre!

Har alltid ønsket en MR2 men når GTI kom utgangspunktet klar til å ta rundt en baneoddsen med 6 tannhjul og klasse ledende håndtering fikk jeg litt sidetracked!

Bare problemer er med dem som fransk det kjører briljant når alle er bra, men det finnes mange løsninger på ett problem når du får det, og det kan være smertefullt å erstatte ting å finne det ble aldri som biter i utgangspunktet!

Jeg ser at bildet er blitt fjernet, er dette forum admin å rydde opp i fora?
Dave Hybrid fordi ett av selskapene kjører jeg er Hybrid Computers.

Jeg fikk se på noen men de er horribly upraktisk så jeg trengte en andre bilen. Min forsikringsselskapet ville ikke la meg ha to bil politikk og jeg bestemte meg for to politikk var en unødvendig kostnad.

Den GTI lukene er gode, raske biler, men jeg mye heller bakhjul stasjonen og lengre kropp = mer moro.
Old 19nde Dec 2007, 15:00
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by chrisleech11 View Post
Min unnskyldninger det fortsatt er der, det hadde ikke laste opp straks. M3's er enormt biler kommer av det jeg har hørt .......... Gjør det! Men ja vente til været er bedre, selv med splitter nye Goodyear dekk på forsiden av mine kan jeg fremdeles fortelle veiene er svært fettete! Spesielt på landsbygda B veier hvor jeg bor
Derfor har jeg Vectra, bakhjulene og at mye makt er et problem med snø og is.
Old 19nde Dec 2007, 16:04
Medlem Group

Jeg er enig, og de er absolutt ingen slouch, tror jeg for noen år siden familien hyret en 1.8 bensin CDX eller noe lignende, og med noen av oss i det gikk bra! Jeg er bare 24 så det ville bli når jeg var rundt 14.

Jeg tenker når jeg jobber i IT-feltet, og jeg har kjøpt min CCNA Jeg ønsker å eie en Civic Type R Mk1, ikke fussed på nye, også plass alder på jakt etter min smak!

MR2 er svært upraktisk hvis jeg husker riktig er det ingen bakre seter i det hele tatt, kan du heller ikke bære en server hvis du behov for å flytte fra et sted til et annet .......!

Har noen andre her har noe hyggelig?
Jeg er ganske stor fan av biler, veldig glad i tidlige dager rallycross og Gruppe B samlingspunkt osv. ...
Old 20nde Dec 2007, 00:09
Medlem Group

Min leken er en Subaru Impreza Turbo massevis og mye Modifikasjon
Runinng 325bhp på hjul;) Skam bout brenselet pris: (

http://www.borocruisers.co.uk/module...2_itemId=19111

Disse bildene ble tatt over et år siden en masse blitt gjort til henne siden,
: --
Gruppe N clutch
blitz sdc boost controller
Apexi FC ECU og remap
Gul STI sprøytebrukere
Skumlese, port og polsk, TS MOTORSPORT stempler + ringene
forfalske front monter intercooler
Og mye mer ..

Forhåpentligvis ser på NOS nxt år se hvordan pengene Pans ut:)
Old 20nde Dec 2007, 10:49
Medlem Group

i cant drive cos im for ung: (
Old 20nde Dec 2007, 11:02
Donor Group

foreløpig bare har en 98 Corsa, gode lille syklisten tilbake n forgrunnen til uni etc etc og billig å kjøre.

Jeg fikk kjøre en ny Vauxhall Vectra da jeg var i arbeid for Texaco i sommer. big jump fra 1.2L, var en så fin bil og mye strøm!

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.