![]() |
|
| |||
| |||
| Hiya bare deltar og blir hjulpet av en av eksperter ....... Bare lurte på hva bilen har du all stasjonen? Noen spesielle dem? Jeg kjører en svart Peugeot 306 GTI6, flott liten bil! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice varmt luke!
| |||
| |||
| Fantastic Dave, jeg så at litt siden du ser på en MR2, men gjetter etter du navnet "hybrid" som i hybrid turbo at du kjøpte en, og har gått videre! Har alltid ønsket en MR2 men når GTI kom utgangspunktet klar til å ta rundt en baneoddsen med 6 tannhjul og klasse ledende håndtering fikk jeg litt sidetracked! Bare problemer er med dem som fransk det kjører briljant når alle er bra, men det finnes mange løsninger på ett problem når du får det, og det kan være smertefullt å erstatte ting å finne det ble aldri som biter i utgangspunktet! Jeg ser at bildet er blitt fjernet, er dette forum admin å rydde opp i fora? |
|
| |||
| |||
| Min unnskyldninger det fortsatt er der, det hadde ikke laste opp straks. M3's er enormt biler kommer av det jeg har hørt .......... Gjør det! Men ja vente til været er bedre, selv med splitter nye Goodyear dekk på forsiden av mine kan jeg fremdeles fortelle veiene er svært fettete! Spesielt på landsbygda B veier hvor jeg bor |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg fikk se på noen men de er horribly upraktisk så jeg trengte en andre bilen. Min forsikringsselskapet ville ikke la meg ha to bil politikk og jeg bestemte meg for to politikk var en unødvendig kostnad. Den GTI lukene er gode, raske biler, men jeg mye heller bakhjul stasjonen og lengre kropp = mer moro. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg er enig, og de er absolutt ingen slouch, tror jeg for noen år siden familien hyret en 1.8 bensin CDX eller noe lignende, og med noen av oss i det gikk bra! Jeg er bare 24 så det ville bli når jeg var rundt 14. Jeg tenker når jeg jobber i IT-feltet, og jeg har kjøpt min CCNA Jeg ønsker å eie en Civic Type R Mk1, ikke fussed på nye, også plass alder på jakt etter min smak! MR2 er svært upraktisk hvis jeg husker riktig er det ingen bakre seter i det hele tatt, kan du heller ikke bære en server hvis du behov for å flytte fra et sted til et annet .......! Har noen andre her har noe hyggelig? Jeg er ganske stor fan av biler, veldig glad i tidlige dager rallycross og Gruppe B samlingspunkt osv. ... |
|
| |||
| |||
| Min leken er en Subaru Impreza Turbo massevis og mye Modifikasjon Runinng 325bhp på hjul;) Skam bout brenselet pris: ( http://www.borocruisers.co.uk/module...2_itemId=19111 Disse bildene ble tatt over et år siden en masse blitt gjort til henne siden, : -- Gruppe N clutch blitz sdc boost controller Apexi FC ECU og remap Gul STI sprøytebrukere Skumlese, port og polsk, TS MOTORSPORT stempler + ringene forfalske front monter intercooler Og mye mer .. Forhåpentligvis ser på NOS nxt år se hvordan pengene Pans ut:) |
|
| |||
| |||
| i cant drive cos im for ung: ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| foreløpig bare har en 98 Corsa, gode lille syklisten tilbake n forgrunnen til uni etc etc og billig å kjøre.