![]() |
|
| |||
| |||
| Tjaba bara ihop och får hjälp av en av experterna ....... Undrar bara vad bilen ni alla köra? Eventuella särskilda dem? Jag är närvarande kör en svart Peugeot 306 GTI6, stor liten bil! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice heta luckan!
| |||
| |||
| Fantastic Dave, jag såg att en bit sedan du tittar på en MR2, men gissa som du namnet "hybrid" som i hybrid turbo som du köpt en och har gått på! Alltid velat ha en MR2 men när GTI kom i princip redo att ta runt en racerbana med 6 växlar och klass ledande hantering Jag fick lite sidetracked! Endast problem med dem är franska det går utmärkt när alla är bra, men det finns många resolutioner till ett problem när du får det och det kan vara besvärligt att ersätta saker att hitta det aldrig att bit i första hand! Jag ser på bilden har gått bort, är detta forum admin sanera forum? |
|
| |||
| |||
| Min ursäkt det är fortfarande där, det bara inte ladda upp direkt. M3: s är enorma bilar kommer av vad jag har hört .......... Gör det! Men ja vänta til vädret är trevligare, även med helt nya Goodyear däck på framsidan av min Jag kan fortfarande tala om vägarna är mycket fet! Speciellt på landsbygden B vägar där jag bor |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag har titta på ett par men de är fruktansvärt opraktiskt, så jag behövde en andra bil. Mitt försäkringsbolag vill inte låta mig ha två bilar och jag bestämde mig för två politik var en onödig kostnad. Den GTI luckor är bra, snabba bilar, men jag mycket hellre bakhjulsdrift och en längre kroppen = roligare. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jag håller med, och de är verkligen ingen loma tror jag för några år sedan vår familj hyrt en 1.8 bensin CDX eller något liknande och med några av oss i att det gick bra! Jag är bara 24 så det skulle vara när jag var runt 14. Jag tänker när jag arbetar inom IT-området och jag har förvärvat min CCNA jag vill äga en Civic Type R Mk1, inte fussed om de nya, för rymden ålder letade efter min smak! MR2 är mycket opraktiskt, om jag minns rätt finns det inget baksäte alls, du kunde inte ens bära en server om du krävs för att flytta från ett ställe till ett annat .......! Har någon annan här har något trevligt? Jag är en ganska stor beundrare på bilar, mycket förtjust i början rallycross och grupp B mobilisering osv ... |
|
| |||
| |||
| Min leksak är en Subaru Impreza Turbo massor och massor av mods Runinng 325bhp på hjul;) Skam skjutningen bränslesektorn kostnad: ( http://www.borocruisers.co.uk/module...2_itemId=19111 Dessa bilder togs för över ett år sedan en partier gjort till henne sedan, : -- Grupp N koppling blitz sdc öka registeransvarige Apexi FC Ecun och remap Gul STI injektionsmissbrukare Skim, hamn och polska, ts motorsport kolvar + ringar smideri front mount intercooler Och mycket mycket mer .. Förhoppningsvis ser till NOS NXT år se hur pengarna panorerar ut:) |
|
| |||
| |||
| jag skränande köra cos im för ung: ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| närvarande bara har en 98 corsa, god lite runner tillbaka n framändar till UNI etc etc och billig att köra.