![]() |
|
| |||
| |||
| Her i Georgia (USA), og mange andre steder i syd, den traditionelle New Years Day måltid er blackeyed ærter, collard greens, skinke, og cornbread. "Eat fattige på New Years, spise fedt resten af året." Den collards repræsenterer penge, Black Eyed Peas, held og lykke, og skinke for fremgang og velstand, fordi grisen er det eneste dyr, som spiser går fremad. Jeg har ingen idé om, hvad cornbread formodes at være til, men det er sikker smager godt slathered med smør og dyppet i potten likker (saft fra collards). Så hvad gør du spiser og hvorfor på i det nye år? BEMÆRK: I'm off til kokken, forlader din adresse og I'll mail du nogle collards, Black Eyed Peas, skinke, og cornbread lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Well im gøre en gryderet på mo, hvorfor? cos det smager dejligt lolz
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg spiser det samme shite som jeg altid gør, uanset nye år lol. |
|
| |||
| |||
| vi dont gøre noget særligt for nye år dagen måltid. sine ikke helt ualmindeligt, at en masse mennesker stadig at være massivt hang over. og når tømmermænd aftager derefter ingen organ kan shagged madlavning alligevel. Det lyder som alle jeg kender hit flasken 24 / 7, når jeg stiller gerne det. |
|
| |||
| |||
| Svinet er det eneste dyr, som spiser går frem? Mine hunde skål slides fremad, mens hun spiser på trægulv, at tælle? = P Er 18 og lazier end dit sind kunne muligvis forstå jeg spiser bare om noget. Vi har ikke den 4. juli festlighederne i UK så ingen særlige måltid der. Kylling / Tyrkiet (jeg har glemt hvilken) i julen, og der er intet om New Years Day .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er sikker på jeg har set nogle af vores køer munching samtidig bevæger sig fremad ....
|
| |||
| |||
| Haha, men Thats en ko! Køer er awesome. Har du en kaldes Mavis? Beklager om off topic! |
|
| |||
| |||
| Citat:
Mavis, Delilah, Dorris, Gertrude, Billy, Doreen, Noah, Charlene ........ Alle de malkebesætning er kendt ved navn. Faktisk Jeg tror der er et par Mavises
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kender en Mavis der er en ret ko og hun er meget fremad
| |||
| |||
| LOL ya'll bare ikke rigtigt. |