![]() |
|
| |||
| |||
| Hier in Georgia (VS), en vele andere plaatsen in het zuiden, de traditionele New Years Day maaltijd is blackeyed erwten, Collard greens, ham, en Cornbread. "Eet slecht op New Years vet eet de rest van het jaar." De collards vertegenwoordigen geld, Black Eyed Peas, geluk, en de ham voor vooruitgang en welvaart, omdat de varkenshouderij is het enige dier dat eet gaan. Ik heb geen idee wat de Cornbread wordt verondersteld, maar het smaakt zeker goed slathered met boter en gedoopt in de pot likker (sap van de collards). Dus wat eet je en waarom voor het nieuwe jaar? Opmerking: Ik ben buiten te koken, laat u uw adres en ik stuur je een mailtje sommige collards, Black Eyed Peas, ham, en Cornbread lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou im een stoofpot op de ma, waarom? cos het smaakt lekker lolz
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik eet dezelfde onzin als ik altijd doen, ongeacht nieuwe jaar lol. |
|
| |||
| |||
| we dont doen iets speciaals voor nieuwe jaar dag maaltijd. zijn niet bepaald ongewoon voor een hoop mensen nog steeds massaal kater. en wanneer de kater afneemt dan geen lichaam kan worden shagged koken anyway. het klinkt als iedereen weet ik hit van de fles 24 / 7, wanneer ik zo. |
|
| |||
| |||
| Het varken is het enige dier dat eet gaan? Mijn honden kom dia's naar voren, terwijl ze het eten op de houten vloer, die tellen? = P Being 18 en lazier dan uw gedachten zou kunnen begrijpen, ik eet bijna alles. Wij hebben niet de 4e juli viering in het Verenigd Koninkrijk, zodat er geen speciale maaltijd. Kip / Turkije (ik ben vergeten welke) met Kerstmis en niets op New Years Day .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet zeker dat ik heb gezien een aantal van onze koeien munching terwijl bewegende vooruit ....
|
| |||
| |||
| Haha, maar dat is een koe! Koeien zijn geweldig. Heeft u een zogenaamde Mavis? Sorry voor de off topic! |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Mavis, Delilah, Dorris, Gertrude, Billy, Doreen, Noah, Charlene ........ Al het melken beslag zijn bij naam bekend. Eigenlijk denk ik er een paar Mavises
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ken een Mavis wie een recht koe en ze is erg vooruit
| |||
| |||
| LOL ya'll gewoon niet klopt. |