![]() |
|
| |||
| |||
| Her i Georgia (USA) og mange andre steder i sør, den tradisjonelle New Years Day måltid er blackeyed erter, collard greener, skinke og cornbread. "Eat dårlig på New Years, spise fett resten av året." Den collards representerer pengene, black eyed peas, hell og skinke for fremgang og velstand fordi gris er det eneste dyret som spiser fremover. Jeg aner ikke hva cornbread er ment å være for, men det er sikker smaker godt slathered med smør og dyppet i potten likker (juice fra collards). Så hva gjør du spiser og hvorfor på i det nye året? MERK: I'm off å lage mat, la din adresse og jeg sender deg noen collards, black eyed peas, skinke og cornbread lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Well im gjør en småkoke på Mo, hvorfor? cos det smaker nice lolz
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg spiser den samme shite som jeg alltid gjør uansett nytt år lol. |
|
| |||
| |||
| vi ikke gjøre noe spesielt for nye år dagen måltid. det er ikke akkurat uvanlig for mange mennesker å fortsatt være massivt hung over. og når bakrus subsides så ikke kroppen kan shagged cooking allikevel. Det høres ut som alle jeg kjenner hit flasken 24 / 7 når jeg setter sånn. |
|
| |||
| |||
| The pig er det eneste dyret som spiser fremover? Mine hunder bolle lysbilder fremover mens hun spiser på tregulv, som teller? = P Å være 18 og lazier enn hjertet kunne forstå Jeg spiser omtrent alt. Vi har ikke den 4. juli feiringer i UK så ingen spesielle måltid der. Kylling / Tyrkia (jeg glemmer hvilken) ved julen, og ingenting på New Years Day .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er sikker på at jeg har sett noen av våre kyr munching mens bevegelse fremover ....
|
| |||
| |||
| Haha, men dvs ei ku! Kuer er fantastisk. Har du en som heter Mavis? Beklager om off topic! |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Mavis, Delilah, Dorris, Gertrude, Billy, Doreen, Noah, Charlene ........ Alle de milking flokken er kjent ved navn. Egentlig tror jeg det er et par Mavises
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kjenner en Mavis hvem har rett ku og hun er veldig frem
| |||
| |||
| LOL ya'll bare ikke rett. |