![]() |
|
| |||
| |||
| Här i Georgia (USA), och många andra ställen i södra, den traditionella New Years Day måltid är blackeyed ärter, Collard greens, skinka och cornbread. "Ät dålig på nyår, äta fett resten av året." Den collards representerar pengar, Black Eyed Peas, lycka och skinka för framsteg och välstånd eftersom grisen är det enda djur som äter går framåt. Jag har ingen aning om vad cornbread ska vara för, men det säkert smakar bra slathered med smör och doppas i potten likker (juice från collards). Vad äter du och varför den för det nya året? OBS: I'm off att laga mat, lämna din adress och jag skickar några collards, Black Eyed Peas, skinka och cornbread lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Well im göra en stuvning på mo, varför? cos det är gott lolz
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag äter samma shite som jag alltid gör oavsett nytt år lol. |
|
| |||
| |||
| vi dont göra något särskilt för nya år dag måltid. det inte precis ovanligt att många människor fortfarande vara massivt hängd över. och när baksmälla subventioner då inte kroppen kan shagged matlagning ändå. det låter som alla jag känner som drabbats flaskan 24 / 7 när jag satte på det viset. |
|
| |||
| |||
| Grisproduktionen är det enda djur som äter i framtiden? Min hund skål glider framåt samtidigt som hon äter på trägolv, som räknas? = P Att vara 18 och lazier än din hjärna skulle kunna begripa jag äter nästan vad som helst. Vi har inte den 4 juli firande i Storbritannien så ingen speciell måltid där. Kyckling / Turkiet (jag har glömt vilka) vid jul och ingenting om New Years Day .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är säker på att jag har sett några av våra kor munching samtidigt gå framåt ....
|
| |||
| |||
| Haha, men thats en ko! Kor är awesome. Har du en kallade Mavis? Ledsen för off topic! |
|
| |||
| |||
| Citat:
Mavis, Delilah, Dorris, Gertrude, Billy, Doreen, Noah, Charlene ........ Allt från mjölkning besättningen är kända vid namn. Egentligen tror jag det finns ett par Mavises
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet en Mavis som är en rätt ko och hon är väldigt framåt
| |||
| |||
| LOL ya'll bara inte rätt. |